Obserwatorzy

niedziela, 13 września 2015

Lakier do paznokci WOW Granite Summer nr 2, Wibo

Ostatnio bardzo często pojawiają się wpisy o lakierach, ale to dlatego że przez długi czas ich nie publikowałam, więc przyszła pora nadrobić zaległości. Mam nadzieję, że nie macie już ich dość.
Dzisiaj pokaże Wam mój pierwszy lakier piaskowy, który pojawił się w mojej kolekcji .



Odcień : nr 2, czyli brzoskwinka z niebieskimi oraz pomarańczowymi drobinkami
Wykończenie : piaskowe
Pojemność : 8,5 ml
Cena : około 7-8 zł 
Krycie : 2 warstwy


Lakier otrzymujemy w prostokątnej, szklanej buteleczce, łatwo się odkręca. Pędzelek odpowiedniej szerokości, lakier dobrze rozprowadza się na paznokciach.
Do dobrego pokrycie potrzebuje dwie warstwy, jedna cieniutka, która schnie bardzo szybka, a druga trochę grubsza, która schnie zdecydowanie dłużej.
Lakier ma bardzo ładny, delikatny kolor. Efekt piasku bardzo ładnie wygląda w tym wydaniu, jak już pisałam wcześniej jest to piasek, który jako pierwszy trafił do mojej kolekcji i powiem Wam że polubiłam się z nim od pierwszego użycia.
Trwałość około 3-4 dni, po tym czasie ścierają się końcówki, ale jeśli bym chciała mogłabym mieć go jeszcze na paznokciach, bo nie wygląda tak fatalnie. Zmywanie cięższe niż przy zwykłych lakierach, ale w końcu takie są piaski.
Lakier dostępny w Rossmannie.







Pozdrawiam, Ala.

37 komentarzy:

  1. Lubię piaski ale ten jakoś do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor chociaż zawsze zastanawiam się, jak to się zmywa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobny, ale denerwuje mnie to jak zaczepiają o ubranie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. O ile nie jestem wielką fanką piasków tak ten mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na długich paznokciach takie lakiery prezentują się pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię piaskowe lakiery, ale ich zmywanie to udręka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest ładny, śliczne pazurki masz.

    OdpowiedzUsuń
  8. przyjrzę się, ten kolorek nie dla mnie ale może inne kolorki z tej serii akurat mi wpadną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny lakier, tylko pewnie ciężko się go będzie zmywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają piaskowe lakiery a ten wygląda ładnie i wiosennie/letnio :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny, mam w sumie podobny bo też z wibo i kolor też kremowy, tyle że zimowa edycja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor nie do końca mój ale z chęcią zobaczę jakie jeszcze mają:)

    OdpowiedzUsuń
  13. na ogól nie lubię piasków,ale ten mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne! Ale zmywanie koszmarne. :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie prezentuje się na paznokciach.
    Miałam też jeden odcień, ale tragicznie się go zmywało. ;)

    Pozdrawiam,
    Birginsen

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się zarówno kolor jak i efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz piękne paznokcie, moje to takie szerokie kulfony:/ Chyba bym nie polubiła piasku, lubię mieć gładkie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piaski lubię, ale lakiery z tej serii jakoś mi się nie podobają w wykończeniu. Jak tynk na budynku :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie prezentuje się on na paznokciach. Szczerze mówiąc zastanawiam się nad jego kupnem. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Matko, jaka piękna płytka! <3 Malowałabym Ci paznokcie codziennie po kilka razy, serio ;) Jeśli chodzi o piaski- uwielbiam efekt, nienawidzę zmywania, jeśli masz podobnie to mały tipode mnie- warto zainwestować w jakiś preparat peel-off do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. O bardzo ładny jest, te lakiery mają zaletę sa nie do zdarcia, ale niestety przy zmywaniu jest koszmarek, lecz dla takiego efektu warto pocierpieć ;)

    OdpowiedzUsuń