Obserwatorzy

piątek, 7 sierpnia 2015

Złuszczający scrub do stóp Sorbet Ananasowy od Avonu.

Żar się z nieba leje, dosłownie. Termometr w cieniu wskazuje obecnie 34 stopnie. Osiem godzin spędziłam dzisiaj w pracy, na szczęście kwiaciarnia jest klimatyzowana .
Ale przejdźmy do tematu.. z Avonu kosmetyki zamawiam tak po prostu z ciekawości, czasem znajdę jakąś swoją perełkę, w tym wypadku zaciekawiła mnie nazwa Sorbet Ananasowy, a że ananasa lubię, więc postanowiłam wypróbować. Jak się sprawdził ten scrub ? O tym poniżej.


Co mówi producent ?
Złuszczający scrub do stóp z ekstraktem ananasa.• złuszcza suchą skórę • świetnie zmiękcza szorstkie stopy • regeneruje stopy, nadaje im gładkość Jak działa: Scrub z ekstraktem z ananasa złuszcza martwy naskórek na stopach nadając im miękkość i gładkość. Ekstrakt z ananasa przyjemnie odświeży i zregeneruje stopy. Jak stosować: Aplikuj na zrogowaciałą skórę stóp. Delikatnie wmasuj i dokładnie spłucz. (źródło)

Skład :

Moja opinia :
Scrub otrzymujemy w tubce z miękkiego plastiku, łatwo wydobyć do samego końca, szkoda tylko że tubka jest zakręcana a nie zamykana na zatrzask. Wyrazisty żółty kolor przyciąga oko. Pojemność 75 ml.
 Zapach ładny, niby przypomina ananasa, ale tylko lekko, mimo wszystko podoba mi się. Konsystencja gęsta, żelowa, zawierająca drobinki peelingujące, kolor jasno żółty.
Moje stópki wymagające nie są, wiadomo od czasu do czasu przyda im się porządny peeling i dawka nawilżenia. Używając tego scrubu tylko delikatnie masowałam stopy, ale niestety słabo radzi sobie z usuwaniem martwego naskórka. Lekko wygładza i używając go codziennie daje radę, ale szczerze mówiąc liczyłam na coś lepszego. Nie nawilża, ani nie wysusza. Przyjemnie odświeża, zapach również utrzymuje się dość długo.
Wydajność kiepska, tubka wystarczyła mi na 8 może 10 użyć, nie liczyłam dokładnie.
Cena zależy od promocji, obecnie to chyba coś koło 6-7 zł.


Podsumowując : Ładnie pachnie, ale działanie niestety słabe.


Pozdrawiam, Ala.

16 komentarzy:

  1. nie skuszę się, avon w ogóle rzadko mnie kusi.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku wydawało mi się, że może być ciekawy, ale chyba jednak się nie skuszę. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Również go mam :) Choć już sie kończy...niestety rzeczywiscie jest bardzo bardzo delikatny . Zgadzam sie z cala twoja recenzja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że działanie słabe ale i tak nie przepadam za avonem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Produkty Avon takie właśnie są, że mają jedynie ładnie pachnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. alez ma ładne opakowanie ja miałam kilka kremów do stóp z avonu i były ok ale moje stopy nie sa wymagajace

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlatego się nie skusiłam, bo poprzednie edycje (np. papaja czy limonka i mięta) również miały ładne zapachy, ale działanie znikome :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przestałam zwracać uwagę na te avonowe limitowane produkty do stóp, bo przeważnie mają ładne tylko zapachy a działanie bardzo słabe :/

    OdpowiedzUsuń
  9. zainteresował mnie ten zapach ananasa ;) szkoda, że ma słabe działanie :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie jakoś nie ciekawią produkty Avon :), szkoda że razem z zapachem nie poszło działanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam balsam chłodzący z tej serii i jest bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten peeling i zapach fakt przyjemny orzeźwiający ale działanie nijakie. Ot taki żel do mycia z lekkim peelingiem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że działanie słabe. Ja jednak wolę peelingi, które mocno zdzierają.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za recenzje :D bede wiedzieć,ze nie warto :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że działa słabe bo zapach strasznie kusi

    OdpowiedzUsuń