Obserwatorzy

czwartek, 27 sierpnia 2015

Lakier do paznokci Indian Citrus, Astor

Zawsze było tak że za żółtymi lakierami nie przepadałam, ale w tym roku się coś odmieniło i postanowiłam swoją skromną kolekcje wzbogacić o jakiś w tym kolorze, wybór padł na jasny odcień żółci, czyli właśnie Indian Citrus od Astor. Czy jestem zadowolona ? O tym poniżej.



Odcień : 299 Indian Citrus, czyli taka jasna cytrynka
Wykończenie : perłowe
Pojemność : 6 ml
Cena : 8-10 zł
Krycie : Niestety aż 4 warstwy.


Lakier posiada pędzelek odpowiedniej szerokości, łatwo się z nim współpracuje, nabiera odpowiednią ilość lakieru.
Schnie dość szybko, jedna cienka warstwa schnie około 3 minuty więc nie jest źle.
Krycie to chyba największy minus tego lakieru, żeby dobrze wyglądało potrzeba aż 4 warstwy, wymaga to naprawdę sporej cierpliwości. 
Na paznokciach utrzymuje się około 3-4 dni, więc jak na moje paznokcie wynik jest całkiem niezły, zdarza się że niektóre lakiery odpryskują już na drugi dzień.
Z dostępnością lakieru nie powinno być problemu, ja swoją buteleczkę zakupiłam w Rossmannie.



Kolor lakieru jest naprawdę cudowny, świetnie wygląda szczególnie kiedy dłonie są opalone, jednak miałam nadzieję, że krycie będzie choć odrobinę lepsze. 



Pozdrawiam, Ala.

22 komentarze:

  1. Kolor samego lakieru ładny,4 warstwy mnie nie zrażają skoro wysychają w dobrym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolor ale nie miałabym siły malować ich cztery razy :P
    kupiłam podobny kolor ale u mnie brzydziej wygląda :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny wakacyjny kolor :) Szkoda tylko, że aż tyle warstw.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor jest bardzo ładny ale cztery warstwy to dla mnie za dużo ;) Zazwyczaj takie lakiery u mnie wytrzymują tylko jeden dzień :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki sam jest tez z wibo perfume :) i wystarczą tylko 2 warstwy.

    OdpowiedzUsuń
  6. polecam lakiery z YR zakochałam sie w czerwieni która z lubością na pazurkach goszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wygląda, tylko szkoda z kryciem i co za tym idzie wydajnością :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny odcień żółtego :). Ja właśnie mam na paznokciach kolor żółty, ale hybrydę;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny, wesoły odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny kolor, z tej serii mam fiolet i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor bardzo ładny, jednak to krycie odstrasza. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 4 razy? Szaleństwo! Kolor jednak jest fajny.
    Mam żółty z Bell i z tego co pamiętam chyba 3 warstwy były potrzebne;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor bardzo ładny ale nie wytrzymam nakładania 4 warstw :/

    OdpowiedzUsuń