Obserwatorzy

poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Chłodząca maseczka+peeling do twarzy 8w1 Total Action, Eveline

Pierwszy raz tą maseczkę kupiłam przez przypadek, była akurat w promocji z Rossannie więc stwierdziłam że wypróbuję, od tego czasu gdy tylko jest w promocji kupuje ją regularnie. Stwierdziłam że napisze o niej, ponieważ myślę że warto ją przetestować.


Co mówi producent ?


Skład :


Moja opinia :
Maseczkę otrzymujemy w typowej do maseczek saszetce o pojemności 7 ml. Łatwo wydobyć produkt, a saszetka zajmuje mało miejsca, ale wiem że nie wszystkim takie opakowania odpowiadają. Szata graficzna przyjazna dla oka, na opakowaniu wszystkie potrzebne informacje.
Zapach niby świeży, a jednak jest jakaś nutka sztuczności, na szczęście nie utrzymuje się długo, zanika już po jakiś 5 minut po nałożeniu. Konsystencja jest gęsta, biała, posiada w sobie dużo drobinek peelingujących.
Maseczkę nakładam na twarz przy okazji wykonując delikatny masaż po czym zostawiam do wyschnięcia, czyli około 10 minut i ponownie wykonuje masaż zwilżonymi dłońmi, następnie zmywam. Efekt chłodzenia pojawia się zaraz po nałożeniu i jest bardzo delikatny. Zauważyłam, że maseczka świetnie radzi sobie z usuwaniem martwego naskórka oraz z oczyszczeniem buźki. Nawilża, moja cera nie potrzebuje jakiegoś mega nawilżenia, więc to jest wystarczające, nie muszę już używać kremu po jej użyciu. Zgodzę się z producentem że wyrównuje koloryt, ale wiadomo nie spodziewajmy się tego po pierwszym użyciu. 
Saszetka wystarcza mi na dwa zastosowania, także nie jest źle.
Cena maseczki do 2,99 zł, ale często w Rossmannie można spotkać ją za 1,99 zł.

Podsumowując : Dobra maseczka za niewielką cenę, a przy okazji mamy peeling i maseczkę w jednym i możemy zaoszczędzić troszkę czasu.


Pozdrawiam, Ala.

19 komentarzy:

  1. miałam ją i była ok ale bez szału :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ją i bardzo mi podpasowala.

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt chlodzenia idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co prawda jakoś nie wierzę w to 8w1 chociaż to cud że nie ma jeszcze kosmetyków 20w1 itp, ale za taką cenę jak najbardziej można się skusić :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jej ale czuję się zachęcona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam i była ok choć bez szału ;\

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam inna maseczkę Eveline :). Tej w sumie, chyba nawet nie widziałam w sklepie. Jak mi się trafi to spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no z tym efektem chłodzenia to fajna sprawa, ja i tak zwykle sobie schładzam maseczki przed użyciem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy jej nie widziałam i mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mnie zainteresowała,już wcześniej słyszałam o niej ,ale się wachałam co do zakupu;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o niej nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Od czasu do czasu lubię takie saszetkowe maseczki.

    OdpowiedzUsuń
  13. widziałam ją, ale jeszcze nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam maseczek tej firmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie uzywalam jeszcze maseczek tej firmy ani nawet maseczki chlodzacej. ale fajna sprawa ;) buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z Eveline, jak dotąd, używałam tylko tuszu i odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie zwróciłam nigdy na nią uwagi. Z chęcią bym przetestowała. Ciekawi mnie efekt chłodzenia:)

    OdpowiedzUsuń