Obserwatorzy

wtorek, 28 lipca 2015

Żel pod prysznic Paradise Beach, Balea

Od dłuższego czasu przeglądając blogi zazdrościłam dziewczynom dostępu do kosmetyków Balea. Jednak niedawno odkryłam, że moim mieście w sklepiku z niemieckimi produktami mogę je znaleźć i to w niskiej cenie, więc mam możliwość przetestować chociaż kilka z nich.


Co mówi producent ?

Tylko dla tych którzy znają niemiecki :

Skład :


Moja opinia :
Żel otrzymujemy w plastikowej podłużnej butelce w żywym, różowym kolorze. Rysunki kokosa oraz ananasa opisują zapach. Zamykanie na zatrzask, łatwo się otwiera, ale spokojnie nie powinno otworzyć się w podróży. Niestety na opakowaniu znajdują się tylko niemieckie napisy, no ale w końcu jest to kosmetyk z tego kraju. Pojemność 300 ml.
Zapach to największy atut tego żelu, jeśli lubicie połączenie ananasa i kokosa to jest to coś dla was. Przeważa jednak ta druga nuta zapachowa. Zapach jest cudowny, cała łazienka jest nim wypełniona, jednak na ciele utrzymuje się krótko. Konsystencja rzadka, lubi spłynąć z dłoni zanim zdążę rozsmarować na ciele. Ma śliczny różowy kolor, podobny jak opakowanie.
Żel robi to co trzeba, czyli myje. Jeśli chodzi o pianę to średnio sobie z tym radzi, chyba że użyje myjki, wtedy tworzy się jej całkiem sporo. Nie wysusza skóry, co dla mnie ważne, szczególnie latem kiedy nie zawsze chce mi się używać balsamu.
Wydajność dobra, kiedy zobaczyłam konsystencje żelu myślałam że będzie gorzej, a tu miłe zaskoczenie, wystarczył mi na jakieś trzy tygodnie.
Cena zależy od tego gdzie kupujemy, mi udało się zakupić za 4,50 zł.


Podsumowując : Żel o cudownym zapachu, który umila każdy prysznic.


Pozdrawiam, Ala.

31 komentarzy:

  1. Lubię go, ale wolę Tropical Sunshine :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na razie tylko go wąchałam i pachnie super! Niestety ale w podróży może się ta buteleczka otworzyc (Tropical Sunshine zrobił mi tą nie miłą niespodziankę).

    OdpowiedzUsuń
  3. W moim mieście niestety nie ma mozliwości zakupienia tych żeli stacjonarnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie chyba nie będę mogła ich nigdzie dostać :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam go i u mnie jest dość słaba dostepność Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie mam dostępu do tych produktów a chętnie bym wypróbowała:) cena kusząca:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele blogerek sobie go chwali , ja jeszcze go nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Drugi raz dzisiaj trafiam na wpis o tym żelu :D. Prześladuje mnie :P.

    OdpowiedzUsuń
  9. mam i uwielbiam :) zapach jak najbardziej w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę się rozejrzeć za takim niemieckim sklepem :) obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłaś go w bardzo fajnej cenie , super jest ta seria ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. swietna cena ! Bede wpadac :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam go, ale lubię te żele, bo mi przypominają wyjazdy do koleżanki w Niemczech.

    OdpowiedzUsuń
  14. Okropnie zazdroszcze Ci dostępności! Ja szukam i nigdzie nie ma :( czuje, że moglabym te kosmetyki pokochać ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. żele są tanie, całkiem ładnie pachną ale składowo dość słabo i wolę oliwki pod prysznic ale nie móie bo pare razy też je kupowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Balea ma słabe składy, wolę coś bardziej nawilżającego ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę się rozejrzeć w swoim mieście za takim sklepem. Chciałabym w końcu jakiś wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nominuję Cię do Liebster Award, jesli masz ochotę to wpadnij do mnie po szczegoly :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Będę szukać aż znajdę, a jak znajdę to wybróbuję

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój ukochany żel! Szkoda, że to limitowanka, boję się że już go nigdzie nie znajdę...

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, że możesz je testować. Żele Balea uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super kolorek i zapach musi zachwycać :D

    OdpowiedzUsuń
  23. oj na pewno by mi się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ja właśnie też poluje na te żele, ale zostaje mi chyba jedynie porposić mamę aby kupiła mi je w niemczech i po prostu przywiozła, więc nastopią to za 2 miesiące :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Za tę cenę bym kupiła, tani :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie wygląda, chętnie bym go przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń