Obserwatorzy

wtorek, 14 lipca 2015

Peeling do ciała Jeżyna i Malina Tutti Frutti od Farmony

Mam małe problemy sprzętowe, więc niestety jestem tu bardzo rzadko, ale w przyszłym tygodniu powinno się już wszystko naprawić, więc postaram się nadrobić zaległości.

A dzisiaj zapraszam Was na kilka słów o peelingu, który dużych rozmiarów nie jest, ale ma moc, czyli peeling Tutti Frutti .


Co mówi producent ?


Skład :


Moja opinia :
- Peeling otrzymujemy w małej, bo tylko 100 ml plastikowej butelce. Lubię wszelkiego rodzaju odcienie niebieskiego, także opakowanie od razu przyciągnęło moją uwagę. Otwieranie praktyczne, na zatrzask, otwór odpowiedniej wielkości.
- Zapach peelingu jest cudowny, w opakowaniu może lekko przesłodzony, ale w kontakcie z wodą staje się ładny owocowy, wyczuwalne są bardziej jeżyny, również słodki ale nie sztuczny. Konsystencja peelingu rzadka, ma w sobie sporo drobinek, kolor niebieski.
- Początkowo nie liczyłam że peeling będzie jakimś wielkim hitem, kupiłam ponieważ nie widziałam nic innego co by mnie zainteresowało. Jednak po pierwszym użyciu zauważyłam, że peeling posiada sporą ilość drobinek które są ostre i świetnie usuwają martwy naskórek.
- Ciało jest dobrze oczyszczona, wygładzona oraz przygotowana na przyjęcie dawki nawilżenia, skóra po użyciu peelingu wchłania balsam momentalnie i prosi o jeszcze.
- Peeling wystarcza na jakieś 5 zastosowań, czyli i tak nie jest źle, obawiałam się że będzie gorzej z wydajnością.
- Cena to około 4,5-5 zł


Podsumowując : Niby mały, a jednak porządny zdzieraczek o przyjemnym, owocowym zapachu.


Pozdrawiam, Ala.

16 komentarzy:

  1. kocham produkty tej firmy :D są takie owocowe, że chce się je zjeść ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Wąchałam je ostatnio w Ross i po prostu.. wow, pachną obłędnie! Pewnie kiedyś skuszę się na buteleczkę. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie lubię te peelingi, głównie za zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś używałam te peelingi :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma ciekawy zapach :D Może kiedyś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo je lubie! Ale tej wersji zapachowej jeszcze nie mialam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że taki malutki, bo lubię jak kosmetyk starcza na długo. Ale wydaje się fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę koniecznie kupić jakiś ich peeling bo dawno nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę koniecznie kupić jakiś ich peeling bo dawno nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę koniecznie kupić jakiś ich peeling bo dawno nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam i przyjemnie zdzierał :) Do tego miał kuszący kolor oraz zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie miałam zdzieraka od nich ale trzeba przyznać, że Tutti Frutti mają obłędne zapachy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam go, nawet ten sam zapach i bardzo lubię! :)

    OdpowiedzUsuń