Obserwatorzy

poniedziałek, 6 lipca 2015

Olejek pod prysznic Melon i Gruszka od Isany

Za oknem parno, wydaje mi się że szykuje się na burze, ale może się mylę. Ogólnie nie ma co narzekać pogoda typowa jak na lipiec przystało. 
Dzisiaj o produkcie, który podbił moje serduszko od pierwszego powąchania. Na początku miesiąca trafił on do kartonika z denkiem, więc czas o nim napisać.


Co mówi producent ?


Skład :


Moja opinia :
- Olejek otrzymujemy w plastikowej butelce typowej do żeli tej firmy. Przy końcu zużywaniu dla ułatwienia możemy postawić na zamknięciu, dzięki czemu pozostałości zlecą ze ścianek. Lubię gruszki, więc gdy zobaczyłam ją na opakowaniu wiedziałam że muszę go wypróbować. Pojemność 300 ml.
- Zapach jest bardzo ładny, połączenie gruszki z melonem, jednak ta pierwsza wyczuwalna jest zdecydowanie bardziej. Po prysznicu z jego użyciem w łazience jeszcze długo pachnie soczystymi gruszkami. Konsystencja bardziej przypomina żel, ma w sobie zatopione jakby pęcherzyki powietrza oraz perełki z olejkiem. Żel ma pomarańczowy kolor.
- Olejek spełnia swoje podstawowe zadanie, czyli myje i odświeża ciało tak jak powinien, mimo że producent pisze że jest to olejek, nie zauważyłam jakiegoś specjalnego działania.
- Żel nie wysusza skóry, nie wymagałam też aby nawilżał, od tego są balsamy, które i tak używam po każdym prysznicu.
- Wydajność średnia, olejku używałam prosto na ciało, bez użycia myjki więc średnio się pienił i do umycia całego ciała potrzebowałam go dość sporo.
- Cena to 3 zł, ale można dorwać go już za 2,50 zł, więc naprawdę się opłaca.


Podsumowując : Jeśli lubicie zapach gruszki i nie lubicie wydawać dużo pieniędzy na żel to będzie dla Was idealny.


Pozdrawiam, Ala.

19 komentarzy:

  1. Jak dobrze, ze mi o nim przypomnialas! Jutro po niegp idę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię żele z Isany :) Nie dość, że ładnie pachną to są bardzo tanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pamiętam że on super pachniał i chętnie do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię go, ale zawsze się zastanawiam dlaczego nazwali go olejkiem, skoro to zwykły żel pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go, ładnie pachniał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go i nie urzekł mnie zapachem ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam go i bardzo polubiłam za zapach. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię te żele :) Zawsze mam ich kilka w zapasie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Własnie jestem w trakcie użytkowania tego żelu-olejku. Bardzo ciekawy produkt, ale zapach choć przyjemny, nie przypomina mi ani gruszki, ani melona :c

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny żel. Używałam go z wielką przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli chodzi o Isana i ich żele to ten jest mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham gruszkowe kosmetyki ( owoce i desery z nich też ) więc chętnie wypróbuję ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dawno nie miałam zeli z isany może kupię ponownie ale z tego co pamiętam mają słabe zapachy..

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam zapach gruszki,ale musze pierw zużyć moje zapasy

    OdpowiedzUsuń
  15. wąchałam ,ale nie przypadł mi do gustu ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Isanowskie żele bardzo lubię:) Zresztą chyba z 3-4 opakowania czekają w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń