Obserwatorzy

poniedziałek, 27 lipca 2015

Nowości Lipiec 2015

Niby do końca lipca zostało jeszcze kilka dni, jednak jestem już pewna, że nic nowego do mnie nie trafi. Nowości jest mało, stawiałam bardziej na to co faktycznie potrzebuję i myślę że się udało. No ale przejdźmy do tematu.


- Krem do ciała Masło Shea, Balea 12 zł - zauważyłam, że powoli kończą się moje zapasy balsamowe, więc kiedy spotkałam ten krem stwierdziłam że chętnie wypróbuję.
- Balsam do ciała Malina i Trawa Cytrynowa, Balea 8 zł - uwielbiam maliny i chyba to miało największy wpływ na zakup, zapach okazał się być ładny, naturalny, lekko przełamany trawą cytrynową. Gości w mojej łazience już dłuższy czas, więc niedługo przeczytacie o nim więcej.


W Rossmannie kupiłam to, co naprawdę było mi potrzebne, aż dziwne że przez cały miesiąc byłam tam tylko raz i kupiłam 3 kosmetyki.
- Kojący żel po opalaniu SOS, Soraya 10,99 zł - rzadko zdarza się u mnie coś takiego jak poparzenia słoneczne, jednak stwierdziłam że warto mieć coś takiego w domu, tak na wszelki wypadek.
- Żel do golenia z rumiankiem, Venus 9,29 zł - ostatnio pisałam o piance do golenia z tej firmy, teraz zdecydowałam się na żel.
- Matujący lekki krem nawilżający na dzień, Eveline 12,99 zł - szukałam jakiegoś kremu do twarzy, wybór padł akurat na ten.


- Przyspieszacz opalania z masłem kakaowym, Ziaja 9,99 zł - kupiłam ponieważ zawsze mam problem z opaleniem nóg, wszystko ładnie nabiera koloru a nogi zostają jaśniejsze, mam nadzieję że chociaż trochę mi pomoże.


- Żel pod prysznic Andalusian Bliss, Avon 5,99 zł - nowość, a ponieważ ja lubię nowe żele z tej firmy, więc zamówiłam bez zastanowienia.
- Odżywcza kuracja z olejkiem arganowym, Avon 10,99 zł - lubię te sera/kuracje z tej firmy do zabezpieczania końcówek, zobaczymy czy się sprawdzi.

Pozdrawiam, Ala.

17 komentarzy:

  1. bardzo lubię ten żel Venus :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa jak się sprawdzi żel z Venus w porównaniu z pianką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś żel z Venus i dobrze się sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam tego żelu z Venus:) dobry, polecam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo jestem ciekawa jak spisze się ten krem z Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie kupujesz kosmetyki balea?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepie z niemieckimi produktami u mnie w mieście ;)

      Usuń
  7. Kuracja arganowa avon - miałam 2 razy, możliwe że skuszę się na jeszcze jedno opakowanie w przyszłości. Ja niestety ostatnio zrobiłam sporo impulsywnych zakupów. Jak wszystkie zebrałam w jednym miejscu, to okazało się, że jest ich stanowczo zbyt wiele :C

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten balsam Balea za sam zapach bym polubiła :P, ciekawa jestem jak się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa jak sprawdził ci się ten balsam malinowy z Balea. Może niedługo nadarzy się okazja na zakupy w DM i mam go na swojej liście zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie wyszło mi, że nie będzie w te wakacje buszowania w DM, a gdzie nie wejdę na blog, to Balea do mnie macha. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam okazji używać żadnego z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę się wybrać na jakieś zakupy, by nabyć produkty Balea ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszcze, ze masz stacjonarnie dostep do kosmetykow Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Krem z Eveline wygląda ciekawie. No i iczywiście Balea.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne nowości, malinowy balsam chętnie bym wypróbowała :)
    Spray Ziaja koleżanki zachwalają, ja na razie mam mleczko z Kolastyny ;)
    Miałam kurację z olejkiem arganowym Avonu i była w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe nowości :) Zaopatrzyłam się ostatnio w melonową piankę do golenia z Venus :)

    OdpowiedzUsuń