Obserwatorzy

niedziela, 5 lipca 2015

Myjemy buźkę z Garnierem

Słonko praży, mamy lato w pełni. Wczoraj temperatura wskazywała 30 stopni w cieniu, dzisiaj pewnie nie będzie lepiej.
Problem ze zdjęciami niestety mam nadal, na komputerze są ładne, wszystko widać, a po dodaniu na bloga jakość się pogarsza, no cóż.


Co mówi producent?



Skład:



Moja opinia :
- Żel otrzymujemy w plastikowej butelce wyposażonej w pompkę, która działa bez zarzutu. Opakowanie w pomarańczowym kolorze z rysunkami cytrusów przyciąga oko. Pojemność 200 ml.
- Zapach przyjemny cytrusowy, nie jest sztuczny, przyjemnie orzeźwia. Konsystencja żelowa, średnio gęsta, ma lekko pomarańczowy kolor.
- Żel dobrze oczyszcza buzie, usuwa nadmiar sebum oraz wszystkie pozostałości makijażu, trzeba jednak uważać, aby nie dostał się do oczu, ponieważ wywołuje pieczenie i szczypanie.
- Problem z niedoskonałościami ostatnio u mnie poszedł na drugi plan, wyskakują tylko przed okresem, więc nie wypowiem się na ten temat jak działa na nie ten żel.
- Niestety przy zbyt częstym używaniu, mam na myśli 2 razy dziennie, wysusza buźkę, dlatego używa, go tylko wieczorem, a później smaruję czymś treściwym np. olejem kokosowym.
- Wydajność spora, żel dobrze się pieni, więc wystarczy niecała pompka aby umyć twarz.
- Cena to około 10-12 zł.

Podsumowując : Dobrze myjący żel o przyjemnym zapachu, niestety wysusza buźkę.


Pozdrawiam, Ala.

19 komentarzy:

  1. Nie do mojego typu cery, przyjemne opakowanie takie radosne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda,że wysusza.Ale czasami skóra twarzy się przetłuszcza,dlatego wtedy sprawdzi się świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam na jednym z blogów, żeby wrzucać na bloggera zdjęcia w formacie .png, a nie .jpg ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie cytrusowe zapachy , przyjemnie musi sie go używać,ale nie jest to produkt do mojego typu cery. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam żel z tej serii - przepiękny zapach, właściwości peelingujące małe. Ostatecznie przyjemny kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Unikamy SLS/SLES w produktach do twarzy, więc nie dla nas zdecydowanie....

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji używać, obecnie jest ze mną Biolaven, Effaclar i Planeta Organica. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam go na liście, ale jeszcze nie doczekał się kupna ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety, u mnie większość żeli powoduje efekt suchej skóry :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dawno temu zrezygnowałam z drogeryjnych myjadeł do twarzy i moja skóra jest mi wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że wysusza. Zapachowo chyba by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie, energetycznie wygląda :)
    u mnie mógłby się sprawdzić, bo mam bardzo tłustą cerę

    OdpowiedzUsuń
  13. Opakowanie ma bardzo ładne, jednak jeśli wysusza to nie, jest zdecydowanie to produkt dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kiedyś moja skóra bardzo lubiła żele do mycia z garniera, teraz są dla niej zbyt ciężki i za bardzo wysuszające

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, ze wysusza bo wlasnie szukam lagodnego zelu do mycia twarzy:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam go i raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda że wysusza, ale może dla mojej, mocno przetłuszczającej się skóry będzie dobry? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że wysusza. Jakoś nie mogę się przekonać do ich produktów do twarzy. Czerwony balsam uwielbiam, a raczej uwielbiałam bo już kawał czasu go nie miałam.

    OdpowiedzUsuń