Obserwatorzy

czwartek, 25 czerwca 2015

Żel pod prysznic Indulgent, Avon Senses

Niby mamy już kalendarzowe lato, a jednak pogoda jeszcze mało wakacyjna.. w okresie letnim sięgam po orzeźwiające zapachy żeli, jednak z racji tego że ostatnio wieczory zimne sięgnęłam po coś innego.. bardziej słodkie, waniliowe.. Zużywałam go chyba ze trzy miesiące ale w końcu dobił dna i mogę wam o nim napisać. Zapraszam do lektury.


Co mówi producent?


Skład:


Moja opinia:
- Żel otrzymujemy w plastikowej butelce zamykanej na zatrzask. Aktualnie zmieniły się opakowania żeli z tej serii, ja posiadam jednak w starej wersji. Producent jednak się nie rozpisał na opakowaniu o działaniu żelu, pisze tylko jak używać żelu ( a to chyba każdy wie ;D ).
- Zapach żelu słodki, otulający, wyczuwalna jest wanilia jednak przełamana jakimś innym mocnym zapachem, którego nie potrafię dokładnie określić, muszę przyznać, że jest przyjemny i na zimne wieczory idealne. Na skórze utrzymuje się niestety krótko. Konsystencja gęsta, żelowa, koloru kremowego.
- Żel dobrze się pieni, jeśli użyjemy gąbki, bez niej ma z tym problem, jednak jakoś sobie radzi. Robi to co powinien, czyli usuwa zabrudzenia oraz odświeża.
- Nie wysusza, ani też nie nawilża, ale tego drugiego nie wymagam od żelu, bo przecież od tego mamy balsamy, masła.
- Wydajność spora, używałam go na gąbkę, przez co do umyci całego ciała potrzebowałam go niewiele.
- Cena to około 8 zł, jednak często są na niego promocje, ja dorwałam go za 3,99 zł.


Podsumowując : Idealny żel na zimne wieczory, jednak zapach mógłby dłużej utrzymywać się na skórze.


Pozdrawiam, Ala.

11 komentarzy:

  1. Ja mam nową wersję tych żeli, zapach Garden Of Eden. Bardzo go lubię, zapach piękny, ale niestety nie utrzymuje się on na skórze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten żel, ślicznie pachniał ale był gesty jak galaretka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam go i bardzo lubiłam ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, dostałam niedawno ten żel ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Avon dawno nie gościł u mnie, prędko się to nie zmieni :). Jedynie zapach, jak w każdych żelach mnie ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie go wypróbuje tej wersji zapachowej jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy się z nim spotkam, ponieważ marka mnie nie zachęca na tyle by robić zakupy tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam go, ale zapach mnie jakoś nie zauroczył na tyle żebym chciała do niego wrócić ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam dostępu do kosmetyków Avon.
    Mam tak jak ty, nie lubię używać słodkich zapachów na lato, jednak pogoda teraz jest paskudna (przynajmniej u mnie) :<

    OdpowiedzUsuń