Obserwatorzy

niedziela, 7 czerwca 2015

Regenerujące masło do ciała Kakaowa Symfonia, AA

Masło, tzn bardziej balsam o którym dzisiaj piszę czekał na swoją kolej dość sporo, zdążyło się zmienić jego opakowanie w tym czasie, no ale tak wyszło. Jednak musiałam wreszcie zacząć zużywać, ponieważ popsułby się. 


Co mówi producent ?


Skład :


Moja opinia :
- Masło otrzymujemy w plastikowej butelce wyposażonej w pompkę, która pomaga nam w wydobywaniu produktu, działa bez zarzutu. Nowe opakowanie nie posiadam pompki. Pojemność 250 ml.
- Zapach niby lekko kakaowy, lecz perfumowany, nie zbyt przyjemny, na szczęście na skórze utrzymuje się krótko. Konsystencja nie przypomina masła, jest typowo balsamowa, dobrze się rozprowadza.
- Po użyciu skóra jest wygładzona i dobrze nawilżona. Ostatnio zauważyłam, że moje łydki są w fatalnym stanie, wysuszone, skóra się łuszczyła, kiedy zaczęłam regularnie używać tego masełka ich stan poprawił się po kilku użyciach.
- Balsam po rozsmarowaniu szybko się wchłania, po chwili możemy się spokojnie ubrać bez obawy, że balsam wchłonie nam się w ubranie zamiast w skórę.
- Wydajność całkiem ok, ja ostatnio nie żałowałam go sobie, więc dość szybko dobił dna.
- Cena aktualnie to około 12-13 zł, ja swój dorwałam jakiś rok temu w Biedronce za 5 zł.

Podsumowując : Mimo lekko sztucznego zapachu jestem z niego zadowolona, dobrze nawilża i to jest dla mnie najważniejsze.


Pozdrawiam, Ala.

15 komentarzy:

  1. Lubię balsamy/masełka z AA miło nawilżają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie lubię produktów AA :(

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię kosmetyków aa,ale ten ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie cięższe zapachy jak ten kakaowy lubię i używam jesienią i zimą.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja lubię firmę AA, ale nie miałam jeszcze żadnych balsamów ani maseł. Lubię zapach kakaowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba go miałam, ale inny zapach, szkoda, że zrezygnowali z pompek bardzo je lubię...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobne zdanie co do nawilzania, u mnie jednak zapach na skórze jest długo wyczuwalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kilka kosmetyków tej firmy i były nawet fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam kosmetyku o zapachu kakao,bardzo bym się skusiła aby wypróbować ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś malinową wersję i zapach to jakaś masakra... Słodki, duszący :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo ciekawa zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Używam teraz podobnego tylko wersji z masłem malinowym i też fajnie nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
  13. z marki AA żadnego balsamu nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapach pewnie by m się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń