Obserwatorzy

poniedziałek, 15 czerwca 2015

Krem antybakteryjny od Ziaja Nuno

Po kilku ciepłych dniach znów przyszło załamanie pogody i niestety od rana chmury na całym niebie, chociaż teraz próbuje przebić się słoneczko. Miałam inne plany, no ale cóż wyszło jak wyszło, może nawet dobrze, bo dzięki temu napisze post .


Co mówi producent ?


Skład :


Moja opinia :
- Krem otrzymujemy w plastikowej tubce stojącej ''na głowie'' dzięki czemu bez problemu wydobywa się go do samego końca. Szata graficzna skromna, a jednak ładna, utrzymana w kolorystyce białej z różowymi oraz niebieskimi dodatkami. Pojemność 60 ml.
- Zapach delikatny, ciężki do opisania, szybko się ulatnia. Konsystencja idealna, ani nie za rzadka, ani nie za gęsta, kolor biały.
- Krem używałam rano, chociaż producent nie pisze czy używać go rano, czy wieczorem. Szybko się wchłania. Idealnie współgra z pokładem, nie ma mowy o jakimś rolowaniu, czy coś w tym rodzaju.
- Jeśli chodzi o zapobieganie powstawaniu zmian trądzikowych to nie zauważyłam, pryszcze pojawiały się tak samo często jak przed stosowaniem. Nie zauważyłam też, aby szybciej znikały.
- Krem delikatnie nawilżał moją buźkę, jak na dzień wystarczająco, na noc potrzebuję jednak czegoś mocniejszego.
- Nie zauważyłam, żeby zapychał .
- Wydajność dobra, dość długo go zużywałam.
- Cena to około 8-10 zł.


Podsumowując : Dobry krem pod makijaż, jednak jeśli macie duży problem z trądzikiem i liczycie że chodź trochę Wam pomoże to jednak odradzam jego zakup.


Pozdrawiam, Ala.

14 komentarzy:

  1. Ja nie mam żadnego problemu z krostkami, więc powinien się u mnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli przeciętniak. Szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś stosowałam, również nie pomógł :(

    Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam maskę z tej serii i się nie sprawdziła ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że przeciętniaczek

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno krosty z twarzy się ode mnie wyniosły więc krem mógłby się dobrze spisać.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie ten krem się nie sprawdził. dostałam po nim wysypu nieprzyjaciół.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam go, ale lubię kremy tonujące z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam, że kiedyś był to bardzo popularny krem. Dla mojej suchej cery jednak byłby zdecydowanie niewskazany :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam ale wieki temu chyba miałam krem tonujący i spisywał się nawet, nawet.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja cera niezbyt lubi się z kremami Ziai. Próbowałam kilku i klapa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeznaczenie kremu kompletnie nie moje, na szczęście nie mam problemu z trądzikiem :). Jakoś ich kremy do twarzy średnio mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tej serii mialam tonik i byl calkiem przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń