Obserwatorzy

piątek, 29 maja 2015

Zmywacz do paznokci w płatkach, BeBeauty

I już mamy piątek i właściwie ostatnie dni maja, ten czas zbyt szybko ucieka, no ale cóż na to nic nie poradzimy. Dzisiaj rozpoczynam weekend i mam nadzieję, że trochę odpocznę. 
Jeśli chodzi o zmywacz do paznokci w płatkach to nie byłam przekonana.. a jak było tym razem? O tym przeczytacie poniżej.


Co mówi producent?


Skład :


Moja opinia :
- Płatki otrzymujemy w plastikowym słoiczku, w środku znajduje się 40 płatków. Opakowanie wygodne, spokojnie możemy nosić je w torebce bez obawy że się odkręci . 
- Mają przyjemny ananasowy zapach, tzn ja wyczuwam tam ananasa. Płatki są dość grube, nie ma mowy, żeby się podarły, kolor mają biały.
- Płatki dobrze radzą sobie ze zmywaniem lakieru, w przypadku jasnych lakierów wystarczy nam jeden płatek, jeśli chodzi o ciemniejsze potrzebujemy 2-3 . 
- Nie radzi sobie jednak z lakierami piaskowymi, do tego potrzebny jest mocniejszy zmywacz.
- Płatki nie wysuszają paznokci, mogę nawet powiedzieć, że zostawiają lekko tłustą warstwę, które delikatnie nawilża skórki.
- Na pewno są przydatne są na wyjazdy.
- Jeśli chodzi o cenę to nie powiem dokładnie. Ja kupiłam za 4-5 zł razem w zestawie z płatkami do demakijażu oczu oraz chusteczkami do twarzy.


Podsumowując : Nie spodziewałam się po nich, że sprawdzą się tak dobrze. Polecam na wyjazdy. 


Pozdrawiam, Ala.

24 komentarze:

  1. mam i nawet mi się podobają, ale używam ich do jasnych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie średnio się spisały. Przez tą tłustą warstwę jaka zostawiały na paznokciach miałam wrażenie, że nie domywają lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  3. O, a miałam je kupić... Spodobał mi się Twój blog, zostaję tu na dłużej, obserwuję! Zapraszam do mnie http://alexwswieciekosmetykow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny produkt, myślę, że idealny na wszelkie wyjazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy nie miałam innego zmywacza jak w butelce :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spotkałam się z nimi, a szkoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem przekonana do takiej formy zmywacza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałam jeszcze takiego zmywacza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie na wyjazdy w sam raz :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez myślę ze na wyjazd bardzo czy sława opacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam te chusteczki, ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zmywacza w płatkach nigdy nie miałam, od lat jestem wierna zmywaczowi isana;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię takie płatki w formie zmywacza. Zdają egzamin jedynie przy zwykłych lakierach, piaski i brokaty to nie ich bajka, chyba, że chcemy się namęczyć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyznam, że nie jestem na bieżąco z asortymentem Biedronki i nie widziałam nawet o tych płatkach, ale taką formę całkiem lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio zakochałam się w hybrydach, ale bardzo lubiłam takie rozwiązanie na wyjazdy. Bo nie raz wylał mi się zmywacz :(

    OdpowiedzUsuń
  17. tylko i wylacznie na wyjazdy :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze go nie widziałam u siebie. Świetny gadżet na wyjazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mialam pojecia ze cos takiego istnieje :-D

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ten zmywacz i bardzo zaskoczyło mnie, to jak dobrze się sprawdza. Zmywa bardzo dobrze lakier, przy tym nabłyszcza płytkę paznokcia, raczej nie jest to produkt do codziennego stosowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie miałam tego typu zmywacza, jakoś mnie nie przekonuje, wolę tradycyjny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze nie miałam w płatkach. Mam pewne wątpliwości co do skuteczności. Może jednak się skuszę w formie ciekawostki bo raczej będę wierna tradycyjnym:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam, ale na wyjazdy fajna sprawa ;d

    OdpowiedzUsuń