Obserwatorzy

czwartek, 21 maja 2015

Ożywczy żel do stóp Mięta Pieprzowa od Avonu

Zaniedbałam Was ostatnio, za co jeszcze raz przepraszam.. Ostatnio byłam kilka dni w Zakopanem, a przed wyjazdem było kilka spraw do załatwienia i blog został odsunięty na drugi plan. Myślę, że teraz chodź trochę się to zmieni.
Dzisiaj o żelu, który zamówiłam z ciekawości, a po za tym szukałam czegoś co pomoże moim zmęczonym po całym dniu stopom.


Co mówi producent ?


Skład :


Moja opinia :
- Żel otrzymujemy w zakręcanej tubce wykonanej z miękkiego plastiku, dzięki czemu łatwo wydobyć produkt. Zamykanie na zatrzask było wy wygodniejsze, ale no cóż. Szata graficzna miła dla oka, biała tubka z narysowanymi stópkami. Pojemność 75 ml. 
- Ma przyjemny miętowy zapach, chociaż początkowo wydaje się sztuczny, na skórze utrzymuje się krótko. Konsystencja typowo żelowa, dość gęsta, o ślicznym miętowym kolorze. 
- Od produktu wymagałam tylko tyle, aby chłodził i przynosił orzeźwienie moim zmęczonym stopom po całym dniu i powiem Wam, że sprawdza się w tej roli świetnie . Po użyciu czuć przyjemny chłodek, który relaksuje.
- Zauważyłam, że odkąd go używam moje stopy są wygładzone. Nie mam dużego problemu ze stopami, czasami moje pięty wymagają czegoś mocniejszego, ale na co dzień ten żel jest świetny.
- Żel szybko się wchłania, z wydajnością jest całkiem ok, nie potrzeba go dużo aby posmarować stópki.
- Cena to około 10 zł, często jednak jest w promocji i można go dostać taniej.


Podsumowując : Jak dla mnie jest świetny, robi to co trzeba. Jeśli macie mało wymagające stopy to warto wypróbować.


Pozdrawiam, Ala.

18 komentarzy:

  1. nie miałam go jeszcze, muszę go zamówić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam go :) również planuję napisać o nim recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe czy mym stópkom zrobiłby dobrze:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam peelingi z tej serii :) żelu nie miałam, ale może się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic nie miałam jeszcze z Avonu, jeśli chodzi o pielęgnację stóp.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chociaż mam wymagające stopy to kusi mnie ten efekt chłodzenia. Na lato idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kosmetyk niestety nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. o fajnie by się sprawdził na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też go mam, ale jeszcze leży w pudle czeka na swoją kolej :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam fajny kremik ktory cudownie odzywia i odswieza stopy z Kolastyny - polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię miętowe kosmetyki latem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O super kremik- na lato idealny!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam mało wymagające, może przy okazji kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie wypróbuję, bo moje stopy nie są właśnie wymagające :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze wiedzieć, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jakoś nie przepadam za kosmetykami z Avon...

    OdpowiedzUsuń