Obserwatorzy

środa, 27 maja 2015

Nowości Maj 2015

Maj to był ciężki miesiąc dla mnie, trochę zmian nastąpiło, po za tym 4 dniowy wypad do Zakopanego pozwolił mi się trochę zresetować. Jeśli chodzi o zakupy to kupiłam tylko to co potrzebowałam, no może nie tylko.

Zacznę od zakupów w Rossmannie, w tym miesiącu odwiedziłam go trzy razy.


Początkiem maja w Rossmannie trwała promocja -49% na kosmetyki do makijażu ust oraz lakiery do paznokci.
- Lakier do paznokci Hello Summer nr 7 oraz nr 10, Wibo 3,06 zł za sztukę - miałam już wcześniej jeden kolor z tej serii i byłam zadowolona, więc chętnie wzięłam kolejne.
- Lakier do paznokci Wow Granite Summer nr 2, Wibo 3,87 zł - mój pierwszy piaskowy lakier, jestem zadowolona no i długo utrzymuje się na paznokciach bez odprysków.
- Antyperspirant Invisible Black + White, Rexona 6,99 zł - kupiłam w ciemno i jak na razie sprawdza się świetnie.


Kolejne zakupy odbyły się przed wyjazdem, ponieważ stwierdziłam, że nie ma sensu targać ze sobą dużej butli szamponu i odżywki.
- Zmywacz do paznokci, Isana 3,99 zł - czytałam wiele pozytywnych opinii na jego temat i mogę stwierdzić że się z nimi zgadzam, użyłam dopiero kilka razy i zmywa lakier bardzo szybko.
- Miniaturka szamponu do włosów Granat i Aloes, Alterra 2,99 zł - kupiłam ze względu na wyjazd, szampon miałam już wcześniej, więc wiedziałam że się sprawdzi.
- Miniaturka odżywki do włosów Granat i Aloes, Alterra 2,99 zł - powód taki sam jak wyżej, cieszę się że kupiłam miniaturkę, a nie duże opakowanie, ale o tym napisze w innym poście.
- Chusteczki nawilżane Babydream, 2,99 zł - lubię mieć takie chusteczki w torebce, a na wyjazd tym bardziej.


Ostatnio wybrałam się po płyn do soczewek, no a jak to zwykle bywa kupiłam jeszcze kilka rzeczy.
- Płyn do soczewek kontaktowych B-Lens, 13,49 zł - zdążyłam już przetestować kilka płynów i ten jest jednym z tych lepszych.
- Płyn do soczewek kontaktowych 60 ml ReNu - dostałam jako gratis, miałam go już wcześniej, jest całkiem ok, więc chętnie zużyje.
- Olejek pod prysznic Melon i Gruszka, Isana 2,99 zł - czytałam dużo dobrego na jego temat, zapach kuszący, cena korzystna, więc kupiłam.
- Wygładzająca maseczka na twarz, szyje i dekolt, Perfecta 1,89 zł - kupiłam z ciekawości.
- Kremowa maseczka odżywcza do twarzy Masło Kakaowe, Ziaja 1,29 zł - lubię tą serie z Ziaji, a samej maseczki jeszcze nie miałam, więc z chęcią wypróbuję.


Będąc w Zakopanem odwiedziłam Nature i Super-Pharm, czyli drogerie, których niestety nie mam w pobliżu.
- Olejek orientalny Jojoba i Słonecznik, Marion około 3-4 zł - zachcianka od tak, od dawna chciałam któryś z tych olejków. 
- Truskawkowa rozświetlające maseczka bąbelkowa, Beauty Formulas 4,99 zł - tyle o niej czytałam, że gdy spotkałam byłam szczęśliwa, lecz po zużyciu jednej części radość opadła.


- Zestaw : Chłodzący spray do stóp, peeling oraz balsam Sorbet Ananasowy, Avon 14,99 zł - kusił mnie zapach i faktycznie jest śliczny, jednak na razie czeka na swoją kolej.

A jak tam Wasze nowości ? 
Pozdrawiam, Ala.

28 komentarzy:

  1. Świetne kolory lakierów Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zmywacz isana i maseczka kakaowa są super :) ciekawa jestem maseczki truskawkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Troszkę tego jest:) Ciekawi mnie Sorbet Ananasowy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mialam te maseczkę kakaowa:) i faktycznie jest fajna :) na olejek z Isany tez się czaje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super nowości! znam zmywacz z Isany - jest całkiem spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam olejek z Isany i był świetny. do tego ta cena. W tej chwili męczę też olejek z Marion - mam dokładnie tą samą wersję co Ty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne nabytki! Podobają mi się kolory lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten dezodorant i nawet spoko jest.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też miałam zamiar wziąć ten zestaw ananasowy z Avon, ale poszłam po rozum do głowy, że mam gigantyczne zapasy w szafie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory lakierów wybrałaś ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie w maju też przeważał Rossmann - za dużo tych promocji ogłasza ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudowne lakiery! Też w ostatnim czasie szaleje na punkcie Wibo :)
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na krem do twarzy i to tyle z moich nowości ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę mój ulubiony olejek pod prysznic Isana :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam tylko zmywacz, ale też jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakiery Hello Summer bardzo przypadły mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  17. lakiery fajne, a zakupy chyba bardzo udane:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatni zestaw wygląda bardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja skusiłam się na lakiery z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam lakiery z Wibo, mam ich masę, tak samo jak żele z isany. Ten co pokazałaś to mój ulubiony. Mam też ten olejek z mariona tylko różowy, ale strasznie silikonowy jest.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale super lakkiery! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń