Obserwatorzy

czwartek, 30 kwietnia 2015

Nowości Kwiecień 2015

Kwiecień to nie był dla mnie dobry miesiąc, dużo zrzuciło mi się na głowę i brakowało mi czasu.. chociaż Rossmanna odwiedziłam aż 5 razy i za każdym razem coś kupiłam, no ale to taki szczegół. Tak samo kiepsko było w tym miesiącu ze zużyciami, więc w tym miesiącu taki post się nie pojawi, połączę zużycia z tymi majowymi i mam nadzieję że taki post pojawi się koniec maja, początek kwietnia.

Zacznę od tych zakupów z Rossmanna, aż tak dużo tego nie ma, większość kosmetyków kupiłam tylko dlatego, że były na promocji.


- Lakier do paznokci Indian Citrus, Astor 5,99 zł - niby nie przepadam za takimi kolorami, ale ten ma w sobie to coś, był na promocji, więc kupiłam,, ale szczerze mówiąc krycie to ma słabe.
- Matujący podkład kryjący N3, AA 5,89 zł - miałam z tej firmy podkład kryjący i byłam zadowolona, a ponieważ znalazłam go za niecałe 6 zł to żal było nie wziąć.
- Płyn do soczewek, ReNu 17,99 zł - nie mam jeszcze swojego ulubieńca w kwestii płynu, więc tym razem wybór padł na ten.


- Lakier do paznokci Hello Summer nr 5, Wibo 5,99 zł - śliczny fiolecik, nie mogłam mu się oprzeć, normalnie miłość od pierwszego ujrzenia.
- Płyn micelarny Ultra Nawilżenie, AA 5,69 zł - kolejny produkt z wyprzedaży, stwierdziłam że kupię i wypróbuję, na razie czeka na swoją kolej.
- Soczewki kontaktowe, B-Lens Bio 22,99 zł - są tanie i u mnie bardzo dobrze się sprawdzają, więc po co mam przepłacać.
- Mini płyn do soczewek, ReNu - gratis do zakupionych soczewek.


- Żel pod prysznic Maracuja i Kokos, Isana 2,59 zł - taka moja mała zachcianka, co z tego że mam około 8 innych żeli w szafce.. ma śliczny zapach i już ma swoje miejsce pod prysznicem.


Do wczoraj trwała promocja -49% na wszystkie podkłady, pudry, róże i korektory, więc i ja się skusiłam na dwa produkty.

- Róż Blush Cream nr 1, Wibo 7,13 zł - do tej pory wolałam bronzery, ale jednak coś mnie podkusiło na ten róż, no i jak na razie nie żałuję.
- Puder So Matte Perfect Stay, Miss Sporty 6,42 zł - kupiłam w ciemno, chciałam puder do torebki z lusterkiem, zobaczymy jak się sprawdzi.


No i dzisiejsze zakupy, od dzisiaj obowiązuje -49% na kosmetyki do makijażu oczu, ja skusiłam się na 2 tusze.

- Szampon odżywczy z Cudownymi Olejkami, Garnier Ultra Doux 6,99 zł - lubię szampony z tej firmy, tego wcześniej nie miałam, więc stwierdziłam że kupię, tym bardziej że niska cena za aż 400 ml.
- Żel micelarny do demakijażu, AA oil infusion 9,99 zł - chciałam go odkąd tylko pojawił się w sprzedaży, wreszcie ciekawość wzięła górę i kupiłam, zobaczymy.
- Tusz do rzęs Collagen Wear Volume, Lovely 4,58 zł - widziałam na kilku blogach jaki robi efekt na rzęsach i już wiedziałam, że będzie mój.
- Tusz do rzęs BB, Wibo 5,25 zł - pomarańczowy kolor przyciąga moje oko, chociaż czasami źle na tym wychodzę.. zobaczymy, może akurat się polubimy.
- Płatki kosmetyczne, Lilibe 2,39 zł - moje ulubione .

Złożyłam też zamówienie z Avonie.


- Lakier do paznokci Sea Breeze, 7,99 zł - miętowy kolorek, takiego właśnie mi brakowało w mojej kolekcji.
- Zestaw Różowa Stokrotka i Sycylijska Cytryna, 17,97 zł - mgiełka jakoś mnie nie zauroczyła, balsam i żel czekają na swoją kolej.
Dostałam też gratis próbki perfum oraz nowego podkładu.

To by było na tyle.. Jak tam wasze nowości, na co skusiłyście się w Rossmannie na promocji -49% ?

21 komentarzy:

  1. Ja wyłącznie skusiłam się na róż bourjois z Rossmana. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tego podkladu nowego z Avonu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe produkty. Kilka z nich gościło i u mnie. Jestem ciekawa jak Ci się sprawdzą tusze do rzęs. Miłego używania

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja co jakiś czas kupuję puder miss sporty, ale niebieski :D
    Troszkę poszalałam w Rossmannie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wybieram się na zakupy zniżkowe do Rosska ani do innej drogerii:) przyjemne nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Puder z MS mam ale niestety jest za ciemny dla mnie. Kupiłam go własnie w zeszłym roku na Rossmannowych wyprzedażach. Płatki kosmetyczne to oczywiscie moje ulubione, a tusz miałam dzis w rękach Wibo, ale wziełam ten kultowy żółty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żel micelarny AA jest świetny. JA jestem z niego bardzo zadowolona. A na żel Isany mam wielką chrapkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. http://fashion-beautynails.blogspot.com/2015/04/22-rozdanie-do-30-czerwca-2015-r.html Serdecznie zapraszamy na rozdanie! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. W rossmannie skusiłam się na najtańszy możliwy eyeliner - mój pierwszy kosmetyk tego typu, kupiłam, aby nauczyć się nim malować :) ja noszę okulary, wydają mi się na dłuższą metę tańsze niż soczewki. Dodatkowo okulary tuszują to, jak bardzo głęboko mam osadzone oczy. Generalnie uważam, że lepiej mi w okularach niż bez ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. troszkę Ci się tego uzbierało:) przyjemnego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. płyny do soczewek te bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tym razem w Rossmannie nic nie kupiłam ;) Żadnego z produktów, które kupiłaś jeszcze nie miałam okazji używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten żel Isany bardzo ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne nowości. Spodobał mi się ten lakier fioletowy z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również skusiłam się w rosmannie na kilka rzeczy w promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również skusiłam się w rosmannie na kilka rzeczy w promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Również kupiłam mgiełkę do ciała z Avonu o tym zapachu i kurcze zapach fajny ale trwałość kiepska...

    OdpowiedzUsuń
  18. Niezłe łowy:D Jestem ciekawa mgiełki. Lubię je testować!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zakupy - jednak u mnie lakiery czy z Wibo czy z AVON odpryskują w trybie natychmiastowym choć kolorki mają cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bardzo lubię te lakierki z astora ;) Sama kupiłam sobie na promocji w hebe -25% bo teraz jest, więc jak brakuje Ci jakiegoś kolorku to polecam odwiedzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam próbkę tego podkładu i jak dla mnie był fajny :)

    OdpowiedzUsuń