Obserwatorzy

piątek, 3 kwietnia 2015

Malujemy kreski z Wibo Deep Black

Zauważyłam, że piszę tylko o kosmetykach do pielęgnacji, a nic nie pojawia się z kolorówki, którą przecież również używam, czas to nadrobić. Dzisiaj o eyelinerze, którzy jedni lubią, a inni nie. W której grupie jestem ja ? O tym poniżej.


Co mówi producent ?


Moja opinia :
- Eyeliner otrzymujemy w plastikowym kałamarzu, pędzelek. Kolorystyka czarno-biała, mi się bardzo podoba. Pojemność 4g.
- Konsystencja rzadka, ale nie lejąca, kolor czarny.
- To jest mój pierwszy eyeliner, którym potrafię namalować ładną kreskę, do tej pory używałam żelowych kredek, ale o nich innym razem. 
- Pędzelek wygodny w obsłudze, możemy malować cienkie jak i trochę grubsze kreski, myślę że jest dobry dla takich osób jak ja, czyli początkujących.
- Kreska trzyma się na oku 6-8 godzin, po czym powoli się ściera. Jeśli użyjemy pod niego bazy wytrzyma dłużej, u mnie wytrzymał cało nocną imprezę. Czytałam opinie, że bardzo szybko się ściera, wiadomo każda powieka jest inna, więc musicie wypróbować na sobie. 
- Minusem jest to że po pewnym czasie w szyjce opakowania od środka pojawiają się takie glutki, ale można łatwo je wyjąć i dalej używać eyeliner.
- Wydajność dość duża, używam go od stycznia dość regularnie i jeszcze trochę go zostało.
- Cena około 7-8 zł. 


Podsumowując : Dobry eyeliner za niską cenę.


Pozdrawiam, Ala.

27 komentarzy:

  1. Mam :D Ale kreska wychodzi mi tylko na jednym oku :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też najczęściej piszę o pielęgnacji chociaż po kolorówkę sięgam codziennie. Nie znam tego eyelinera, ale lubię produkty Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdny go nie mialam .Zawsze siegalam po te z lovely szczegolnie wersje glossy nablyszczajaca:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go, ale od kilku miesięcy w ogóle nie robię kresek. Mimo wszystko preferowałam eyelinery w pisaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi sie zawsze reka trzesie jak maluje:(

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chyba nigdy nie będę umiała ładnie narysować kreski ;(

    womans-point-of-view.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie wolę kredki bo są łatwiejsze w obsłudze

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam i lubię :) w końcu wychodzą mi ładne kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi niestety kompletnie się nie sprawdził :( 10min. po nałożeniu zaczął pękać.

    http://nails4babes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam tego produktu, może kiedyś..

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jednak wole lainery w pisaku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również...
      Chyba nigdy nie nauczę się obsługi pędzelka :D

      Usuń
  12. Ja mam swój z Lovely i też jest całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi nie wychodzi taka idealna, jakbym chciała :D No cóż..

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie umiem malowac kreski takim wynalazkiem. Uwielbiam kredki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam eyeliner z wibo - lubię go za precyzyjny pędzelek, który jest cieniutki :) jedną jego wadą jest to, że u mnie na powiece łatwo się kruszy.
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jeszcze nie miałam żadnego eyelinera, ale kusi mnie wypróbowanie któregoś od Wibo :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam go, ale kreski zwykle maluję skośnym pędzelkiem i cieniem mineralnym. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nie miałam tego kosmetyku :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam go ale obecnie odłożyłam go w kąt i testuję eyeliner w żelu z Meybelline ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przez długi czas malowałam się eyelinerami Wibo i bardzo je lubiłam. Teraz używam Lovely i też mi pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja bardzo lubię rysować kreski pędzelkiem, flamastrami mi nie wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja linerów nie używam, ale miałam brązowy z wibo na próbę i strasznie piekły mnie po nim oczy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja uwielbiam ostatnimi czasy matowe lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam go i polubiłam :) Choć dla mnie jest on idealny do robienia tych grubszych kresek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dlugo dlugo byl to moj ulubieniec, ale odkad kupilam eyeliner zelowy z Maybelline ten poszedl w odstawke tylko dlatego, ze wolę malować kreski pędzelkiem. Wygodniej mi i łatwiej, ale ten jest super!

    OdpowiedzUsuń