Obserwatorzy

piątek, 3 kwietnia 2015

Lakier do paznokci nr 29, Golden Rose matte

Postanowiłam, że raz na jakiś czas będą pojawiać krótkie recenzje lakierów do paznokci, ponieważ może kogoś akurat skuszę :) Chcecie takie posty ? 




Odcień : 29, czyli błękit
Wykończenie : matowe
Pojemność : 11,5 ml
Cena : około 8 zł
Krycie : 2 warstwy


+ Lakier ma pędzelek o odpowiedniej szerokości, łatwo się go obsługuje.
+ Szybko schnie, po 10-15 minutach można wrócić do swoich obowiązków.
+ Dobrze kryje, obawiałam się że będzie potrzebował więcej warstw.
+ Myślę, że z dostępnością nie ma problemu, ja swój dorwałam na stoisku tej firmy w galerii handlowej.
- Lakier utrzymuje się na paznokciach 2 dni, po czym odpryskuje.. Patrząc na to, że ja i tak zmieniam lakier co dwa dni więc nie robi mi to różnicy, ale wiem, że dla niektórych to duży minus.



Kupiłam ten lakier tylko dlatego, że spodobał mi się kolor, a teraz dzięki niemu polubiłam mat na paznokciach. Często gości on na moich pazurkach.


Pozdrawiam, Ala

38 komentarzy:

  1. Kolor bardzo ładny :) mam podobny, tylko nie mat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczny kolor :) z tej serii mam dwa kolorki, chyba zaopatrzę się w ten kolorek jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Goldenki ogólnie bardzo mi odpowiadają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba nie przepadam za matowymi lakierami, ale nie oceniam, bo nie miałam żadnego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny odcień, podoba mi się ;) Taki Baby Blue ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczny kolorek! Lubię lakiery z GR :)
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolorek! Uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny masz kształt pazurków!

    OdpowiedzUsuń
  9. moje pazurki nie lubia niebiesciaków

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wygląda na paznokciach :) brakuje mi takiego koloru w moich zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wygląda na paznokciach :) brakuje mi takiego koloru w moich zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor sympatyczny, jednakże wolę lakiery z połyskiem.

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny kolor, tym bardziej, że matowy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem jak to jest, że pomadkami zachwycam się już ponad rok a lakieru jeszcze nie mam żadnego z GR. Musze się poprawić!

    OdpowiedzUsuń
  15. mam też z tej serii ale ja mam problem z równomiernym nałożeniem ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio bardzo lubię matowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam dziwne wrażenie, że słabo matuje, albo to przez światło na zdjęciach, ale kolor bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie się prezentuje:) Cudny odcień.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba jego kolor ;) Może sobie sprawię jak odbuduję paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja od jakiegoś czasu czaję się na zakup matowego lakieru, ale obawiam się, że będzie dawał wrażenie kredy na paznokciach... ;/ ale kolor jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. całkiem przyjemny kolorek, będzie idealny na lato do opalonych dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Co do matu na paznokcia to różnie mi się to podoba. Nie znoszę czarnych matowych lakierów. Ale efekt pokazany przez Ciebie przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny lakier, czaję się na nie :)

    OdpowiedzUsuń