Obserwatorzy

środa, 4 marca 2015

Szampon do włosów z 5% Urea, czy faktycznie taki dobry ?

Na pewno wiecie jak to jest, kiedy czytacie mnóstwo dobrych opinii o jakimś kosmetyku, a potem będąc w drogerii kupujecie go, bo przecież jak u wszystkich się sprawdził to u Was też . Tak było w przypadku tego szamponu, początkowo był ok.. ale później już tak wesoło nie było.. no ale o tym poniżej.


Kilka słów od producenta :


Skład :


Moja opinia :
- Szampon otrzymujemy w plastikowej butelce zamykanej na zatrzask, można położyć go 'na głowie' dzięki czemu wydobywamy produkt do końca. Pojemność 200 ml.
- Zapach w butelce niewyczuwalny, ale w kontakcie z wodą pojawia się delikatny zapach, nie wiem do czego go porównać, ale jest przyjemny. Konsystencja średnio gęsta, kolor mleczny.
- Początkowo byłam z niego zadowolona, dobrze mył włosy, nie straszny mu był olej. Włosy nawet nie były splątane.
- Z czasem zauważyłam, że coś jest nie tak.. skóra głowy zaczęła mnie swędzieć, od razu wiedziałam, że to musi być to wina tego szamponu, bo nic innego nie zmieniłam w mojej pielęgnacji. Kiedy kilka razy umyłam włosy innym szamponem swędzenie ustąpiło. Na szczęście nie wywołał łupieżu.
- Nie chcę go wyrzucać i używam go raz na jakiś czas, na przemiennie z innym szamponem i wtedy jest dobrze.
- Szampon średnio wydajny, dobrze się pieni, ale trzeba go trochę, aby umyć moje włosy, które sięgają za łopatki.
- Cena nie jest wysoka, ponieważ można go kupić już za 5 zł.


Podsumowując : U mnie się nie sprawdził .


Pozdrawiam, Ala.

29 komentarzy:

  1. Na każdego produkty działają różnie, ja chętnie przekonam się jednak o jego działaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam zawsze problem z produktami do włosów Isany - też mnie swędzi głowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie linie UREA zbiera dobre opinie na blogach, ale mimo to jakoś mnie nie kusi ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja teraz używam szamponu Head&Shoulders i ostatnio bardzo swędzi mnie skóra głowy :O

    OdpowiedzUsuń
  5. ja sobie zrobiłam zel do włosów z mocznikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używałam tego szamponu

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ochotę go wypróbować. Miałam balsam do ciała z tej serii i spodziewałam się czegoś lepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj to ja nie będę ryzykować, bo mam bardzo wrażliwą skórę głowy...

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam go z 2 lata temu, ale nie był to jakiś świetny szampon. Miałam raz i wystarczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. szamponu z isany jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  11. Raczej sobie go odpuszczę, a szczerze miałam ochote wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tej serii na razie chciałabym kupić wyłącznie balsam do ciała :) Ten szampon mnie nie kusi, bo już nie raz przekonałam się, że produkty które większość osób chwali, dla mnie nie są tak wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  13. Do niego mnie jakoś nigdy nie ciągnęło (mam już swoich ulubieńców) ale sprawdził mi się i balsam do ciała i krem do rąk

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam go nigdy

    ___________________________
    drogie panie! konkurs
    WWW/JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. Według mnie jest bardzo przeciętny, nic specjalnego

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam szamponów z Isany.

    OdpowiedzUsuń
  17. JAkoś nie ciągnie mnei do kosmetyków Isany, no może czasem kupuje mydło w płynie

    OdpowiedzUsuń
  18. Z tej serii miałam balsam do ciała i żel pod prysznic. Szamponu nie używałam. Szkoda, że się u Ciebie nie sprawdził i wywołał niezbyt przyjemną reakcję.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostrożnie dobieram szampony, także pewnie bym się nie skusiła. Jedynie żele z Isany. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja do produktów isany podchodzę jak do jeża ;) choć o tym szamponie czytałam kilka pozytywnych opinii..

    OdpowiedzUsuń
  21. Like your blog very much! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Tego szamponu nie miałam, ale żel pod prysznic z Isany z mocznikiem jest całkiem niezły i nie wysusza skóry :) ciekawa jestem jak działa balsam do ciała z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  23. To już wiem o którym sklepie zielarskim wspomniałaś :) Przez dwa miesiące prosiłam o przywiezienie tego toniku i w końcu zakupiłam go wysyłkowo, ale widzę , że paniom udało się go przywieźć, Uwielbiam ich olej kokosowy od Efavit ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie miałam tego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kupiłam go jakiś czas temu ale stoi i czeka na swoją kolej :-) może mi nie zaszkodzi :-)

    OdpowiedzUsuń