Obserwatorzy

piątek, 27 marca 2015

Nowości Marzec 2015

Marzec był miesiącem, kiedy kupiłam kilka produktów, które chciałam od dawna wypróbować, między innymi olej kokosowy czy podkład Stay Matte z Rimmela. Zakupy były jednak dokładnie przemyślane, no oprócz zamówienia z Avonu, ale było ono skromne. Udało mi się wygrać też rozdanie u Agnieszki, co otrzymałam zobaczycie poniżej.

Biedronka 


- Nawilżający krem do rąk, Bebeauty, 2,99 zł - miałam kiedyś z tej firmy krem w takim zielonym opakowaniu (niestety już wycofany) był świetny, dlatego po raz kolejny sięgnęłam po krem do rąk z Biedronki, niestety jak na razie nie powalił mnie na kolana.
- Płyn micelarny, Bebeauty, 4,39 zł - jest dobry i tani, często do niego wracam, ponieważ wiem, że się sprawdza.


- Zestaw : Płatki do demakijażu oczu, Zmywacz do paznokci w płatkach oraz Chusteczki do twarzy, Bebeauty, 3,69 zł - trafiłam na promocje, za taką cenę aż żal było nie brać, nawet jeśli się nie sprawdzą nie będę żałować.

Rossmann :


- Podkład Stay Matte, Rimmel, 17,99 zł - od dawna chciałam go wypróbować, kupiłam dlatego, że był akurat na promocji, a mi kończył się podkład. Jak na razie jestem zadowolona, nawet bardzo.
- Żel do mycia twarzy Fruit Energy, Garnier Czysta Skóra, 11,99 zł - ciekawił mnie zapach, aktualnie czeka na swoją kolej.
- Peeling morelowy ultra-oczyszczający, Soraya, 12,39 zł - tyle o nim czytałam dobrego, że musiałam wypróbować, najciekawsze jest to że pachnie dojrzałymi... gruszkami.
- Odżywka do włosów Volume Sensation, Nivea, 6,99 zł - nie przepadam za tą firmą, a jednak coś mnie podkusiło, żeby kupić, po kilku użyciach jestem zadowolona, zobaczymy jak będzie dalej.
- Płatki kosmetyczne, Lilibe, 2,99 zł - co tu dużo mówić, bardzo je lubię.

Avon :


- Próbka nowego kremu Nutra Effects, linia matująco-nawilżająca, 1 zł - zamówiłam na próbę, zoabczymy.
- Krem intensywnie zmiękczający skórę stóp oraz Intensywnie pielęgnująca maska do stóp 3w1, 10 zł za oba - kupiłam, bo skusiła mnie promocja, maska jest całkiem ok, kremu jeszcze nie używałam.

Sklep zielarski :


- Olej kokosowy, Extra Virgin, 16,90 zł - tyle dobrego czytałam o tym oleju, że musiałam kupić, jestem zadowolona i zapowiada się nowa miłość.

Wygrana u Agnieszki


- Glicerynowy krem do dłoni i paznokci, Avon 
- Żel do mycia twarzy Anew Vitale, Avon
- Regenerująco-ujędrniające masło do ciało Planet Spa, Avon - swoją drogą od dawna chciałam je wypróbować.


- Korektor LadyCode 01, Bell
- Szminka Colour Trend 'Pink Holiday', Avon
- Lakier do paznokci 'Lavend', Oriflame
- Tusz do rzęs Infinitize, Avom
- Kredka do oczu Glimmersticks ''Mocca', Avon


- Bransoletka z pierwszą literką mojego imienia - bardzo mi się spodobała i ostatnio mam ją codziennie na nadgarstku.


- Mnóstwo próbek . 

Z nagrody jestem bardzo zadowolona, wszystkie produkty mi się spodobały i mam nadzieję, że się sprawdzą, na pewno pojawią się recenzje.

Pozdrawiam, Ala.

27 komentarzy:

  1. W większości fajne kosmetyki. Miałam podkład Rimmel Stay Matte. Przerażają mnie tylko kosmetyki BeBeauty.

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam sobie zakupic taką bransoletkę z avonu z literką K ach ze ja jej nie zamówiłam Twoja wygląda super1

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda że ja nie widziałam w mojej biedronce tego zestawu nie wiesz czy są jeszcze ? Bo jestem bardzo ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Micel z Biedronki bardzo lubię, chociaż zastąpiłam go teraz Garnierem :) Żel Garniera miałam rok temu i z tego co pamiętam fajnie mi się sprawował :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne nowości
    maskę do stóp avon też mam i fajnie się sprawdza
    żel do mycia twarzy anew vitale jest świetny i jeszcze maska do twarzy z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  6. A dla mnie płyn z Biedronki to nieciekawy produkt, nie, nie i jeszcze raz nie ;) Ale każda buźka lubi co innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne nowości. Z Avonu też miałam próbkę kremu i fajnie się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same wspaniałości widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam, że z bebeauty są kremy do rąk ;D
    Udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kremik do rąk z Avon, ale inną wersję i go polubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten krem do rąk z biedronki i jak za taką cenę to może być.

    OdpowiedzUsuń
  12. wypatrzyłam mój ulubiony podkłąd:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Micel BeBeauty używałam i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Maskę i krem do stóp również zamówiłam, skusiła mnie cena, jedyne 10zł! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam te kremy do stóp z Avonu i były bardzo dobre :) Masło z PlanetSpa też ok, ale bez szału :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spore i imponujące zakupy. Również kupiłam ten zestaw do twarzy.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Olej kokosowy i płyn micelarny uwielbiam <3 ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. micel z biedronki bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety znam tylko płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Całkiem sporo tych nowości :) i ciekawe rzeczy. Znam i lubię ten płyn micelarny z biedronki.

    OdpowiedzUsuń
  21. olej kokosowy musze kiedyś kupić sobie:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Nowości Biedronkowe najbardziej mnie kuszą :D Ja kupuję olej kokosowy od Olejowy raj, bo za tą samą cenę mam dużo większą pojemność :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakoś nie mogę się przekonać do kupna micela z Biedronki. Kiedyś coś od nich miałam do demakijażu i jedna rzecz słabo wypadła, a mleczko powodowało pieczenie buzi:(
    Olej kokosowy wygląda kusząco!
    Avonowskie produkty do stóp mam już jakiś czas i są ok. Tak samo tusz w pomarańczowym opakowaniu.

    Miłych testów:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam mleczko i płyn z biedronki i są najtańsze i najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurde! Kolejna osoba, która trafiła na tę promocję za 3,69zł te chusteczki do twarzy, płatki i zmywacz do paznokci :( Czemu ja tego nie widziałam?!

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzę sporo nowości :) Fajnie prezentuje się cała nagroda :) Daj znać koniecznie jak przypadły Ci produkty ;)

    OdpowiedzUsuń