Obserwatorzy

niedziela, 1 marca 2015

Denko Luty 2015

Zaglądając do szuflady z pustymi opakowaniami jeszcze tydzień temu myślałam, że nie będę miała Wam co pokazać, jednak na szczęście udało mi się zużyć kilka kosmetyków, które tam dołożyłam i dzisiaj przyszła pora na skromne denko lutego. Mam nadzieję, że w marcu będzie lepiej.


Twarz :


- Rewitalizująca emulsja do oczyszczania twarzy z chińskim żeń-szeniem, Avon Planet Spa - dorwałam ją kiedyś na jakiejś promocji za 1 zł, długo czekała na swoją kolej, a teraz jest już w pustkach. Emulsja dobrze oczyszczała buźkę z makijażu, nie wysuszała jej. Przypominała bardziej mleczko, nie pieniła się, ale mimo to polubiłam ją. Być może kupię ponownie.
- Płyn micelarny Refresh, Kolastyna - mało wydajny, słabo radził sobie z demakijażem oczu, jeśli chodzi o podkład i puder było trochę lepiej. Nie polubiliśmy się. Nie kupię ponownie.
- Oczyszczające plastry na nos, Purederm - mam mieszane uczucie co do nich, niby trochę wyciągały, jednak zrywało się je ciężko, miałam uczucie że zrywam skórę z nosa, nie było to przyjemne. Nie kupię ponownie.

Ciało :


- Opatrunek w kremie do rąk, Garnier SOS - bardzo dobry krem, wystarczy odrobina aby posmarować obie dłonie, dzięki czemu jest bardzo wydajny. Dłonie są nawilżone i zregenerowane. Idealny krem na zimę. Kupię ponownie.
- Żel pod prysznic Maroccan Delights, Avon Senses - lubię te żele, ponieważ są wydajne, świetnie się pienią, dobrze myją i nie wysuszają skóry. Ta wersja początkowo mi się podobała, jednak po kilku użyciach zapach mi się znudził i męczyłam się z nim . Nie kupię ponownie ( tej wersji).
- Scrub do ciała z brazylijskimi jagody Acai, Avon Planet Spa - scrub o cudownym owocowym zapachu i przepięknym fioletowym kolorze, jednak właściwości ścierające bardzo słabe. Nie kupię ponownie.
- Winogronowe masło do ciała, Bielenda - dobrze nawilżające masełko o bardzo ładnym zapachu, który mi przypominał czarną porzeczkę, niestety mało wydajne. Być może kupię ponownie.
- Miniaturka balsamu do ciała Śliwka i Wanilia, Avon Naturals - lubię te balsamy, bo mają śliczne zapachy i nawilżenie do mojej skóry całkiem ok. Jednak miniaturka 50 ml starczyła mi tylko na dwa użycia. Kupię ponownie.

Włosy :


- Serum na końcówki włosów, Joanna Argan Oil - byłam z niego zadowolona, bardzo wydajne, dobrze zabezpieczał moje końcówki, jednak musiałam wyrzucić około 1/4, ponieważ minął termin ważności. 

Pozostałe :


- Mgiełka do ciała Jagoda i Orchidea, Avon Naturals - uwielbiałam ją, jeden z ładniejszych zapachów tych mgiełek, chociaż obecnie uwielbiam ich najnowszą mgiełkę Marakuja i Peonia.

Saszetki :


- Maska do włosów Naturalne Oleje, Biovax - moje włosy po jej użyciu były świetnie nawilżone, mięciutkie, mogłabym je cały czas dotykać, dobrze się rozczesywały. Jednak zapach dość męczący ;/. Być może kupię ponownie.
- Maseczka do twarzy 8w1 Total Action, Eveline - maseczka która najpierw lekko rozgrzała, a potem zaczęła chłodzić, dodatkowo zawierała drobinki i działała jak peeling przy zmywaniu. Buźka była wygładzona, nawilżona i odzyskała blask. Kupię ponownie.

A jak tam wasze zużycia ?
Pozdrawiam, Ala.

33 komentarze:

  1. Skromne denko lutego powiadasz...? :D Z Twojego zbioru znam tylko mgiełkę z Avon {nie podobał mi się jej zapach] i maska Biovax z olejami, która u mnie się raczej nie sprawdziła. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Denko zdecydowanie nie skromne ;) Widzę produkty Avonu się nie sprawdziły ;) Mnie ostatnio denerwuje, że "wszystkie" kosmetyki mają olejek arganowy w składzie - taka moda :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za to bardzo lubię zapach tego brązowego Biovaxa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maseczke Biovax będę musiała zakupić jakąś z Biedronce D:

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że peeling z avonu tak słabo zdzierał... u mnie czeka w kolejce ... Ciekawy ten żel do mycia twarzy z avonu, generalnie lubię produkty z Planet Spa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie też trochę się nazbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten balsam z Avonu tylko pełnowymiarowy produkt i powiem szczerze, że też je bardzo lubię. Szkoda, że nie mam dostępu do Avonu :<

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja do tej pory robiłam denko, jak uzbierało mi się 5 kosmetyków i szerzej je omawiałam. Teraz poczekam i zobaczę ile przez cały miesiąc uda mi się uzbierać pustych opakowań ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A u mnie Biovax naturalne oleje sprawdził sie dobrze i zapach mnie nie drażnił ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam tylko płyn micelarny Kolastyny i saszetkę Biovaxa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spore denko ;-) z produktów, które pokazujesz znam tylko krem do rąk i maseczkę Biovax. U mnie też się sprawdziły ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję denka ;) ja też zbieram pustaki do kartonu :D
    Miałam ten płyn micelarny Kolastyny, był taki sobie..

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie zbieram pustych opakowań, ale moje zużycia są raczej mniejsze niż Twoje.

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam tylko żel avon i peeling avon i też ich nie kupię :)
    fajne denko, ja muszę swoje jutro zrobić

    OdpowiedzUsuń
  15. tez wykonczylam senses z avonu w lutym:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładne denko! nie miałam nic oprócz maski z biowax ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam nic z Twojego denka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To serum z joanny wydaje się fajne :) Serio aż takie dobre? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. avonowy żel marokański mnie również nie zachwycił, podobnie jak peeling :/ ale zapach i kolor ostatniego niezwykle udane! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam jedynie maskę do włosów Naturalne Oleje, Biovax

    OdpowiedzUsuń
  21. Planet Spa to całkiem dobra seria :) ja ją lubię!

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam jedynie ten krem do rąk Garniera, który sama bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też używałam ostatnio jakiś plastrów na nos, ale bez powodzenia :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne denko, ja kiedyś użyłam innych plastrów na nos i dostałam alergii od tamtej pory je omijam

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyjemne są te mgiełki z Avon, ja poluję teraz na mgiełki z Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fakt spray fajny, żel też mi się szybko znudził, a mam jeszcze wielką butlę bo kupiłam w zestawie haha

    OdpowiedzUsuń
  27. Spore zużycia :) Lubię Biovax, muszę przetestować tę wersję ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. gratuluję denka ;) miałam masło bielendy winogronowe i u mnie kompletnie się ono nie sprawdziło ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładnie Ci poszło :) gratuluję denka

    OdpowiedzUsuń
  30. Maska biovaxa z olejami jakoś mi nie podchodzi ale za to bardzo lubię tą maseczkę na twarz :-)

    OdpowiedzUsuń