Obserwatorzy

wtorek, 17 marca 2015

Łagodząca pianka oczyszczająca, Nivea

Szczerze mówiąc firmy Nivea nie obdarzam jakimś wielkim zaufaniem, ich produkty często się u mnie nie sprawdzają, ale czasami się na coś skuszę. W tym wypadku było tak, że dostałam tą piankę jako gratis, gdy otwierali Rossmanna w moim mieście, przeznaczona jest do cery suchej i wrażliwej i mimo tego, że ja takiej nie mam, postanowiłam ją wypróbować. O tym czy się sprawdziła przeczytacie poniżej.


Co mówi producent ?


Skład :


Moja opinia :
- Produkt otrzymujemy w plastikowej butelce z pompką, która tworzy nam piankę, wszystko działa bez zarzutu, nie zacina się. Pojemność 150 ml.
- Zapach przyjemny, delikatnie słodki, nie utrzymuje się na skórze. Konsystencja wody, która przy wydobyciu zamienia się w puszystą piankę, która ma biały kolor.
- Używam ją do oczyszczania buźki wieczorem, kiedy zmywam delikatny makijaż lub rano. Sprawdza się w tej roli bardzo dobrze, twarz jest dobrze oczyszczona. Jeśli chodzi o mocniejszy makijaż, typu mocno kryjący podkład, puder i korektor to sobie nie radzi, ale od tego mam płyn micelarny, a pianką tylko poprawiam.
- Niestety po dostaniu się do oka wywołuje pieczenie.
- Produkt nie wysusza skóry, ani jej nie nawilża, należy po niej użyć kremu. 
- Wydajność całkiem ok, chociaż miałam pianki, które były wydajniejsze. 
- Cena to około 15 zł.


Podsumowując : Pianka spełnia swoje zadanie.


 Pozdrawiam, Ala.

14 komentarzy:

  1. Ostatnio również o niej pisałam :) Jak dla mnie bardzo fajna pianka. Szkoda tylko, że nie domywa do końca makijażu. Tak jak piszesz do tego musimy potrzebować czegoś lepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę ją wypróbować do stosowania rano, bo szukam czegoś delikatnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedys bardzo chciałam ją spróbować później zaopatrzyłam się w coś innego i zapomniałam :) moze uda się pamiętać na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubie te pianke , mam sucha cere i sprawdza sie swietnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam tej pianki, ale lubię z Nivea żel do mycia skóry mieszanej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pianki do mycia jeszcze nie używałam, może kiedyś się na tą skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Produkt zdecydowanie nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo wszystko szkoda, że nie nawilża :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ją, ale dla mnie była zbyt słaba i za delikatna :) w ogóle pianki za słabo się u mnie sprawdzają i sięgam po nie tylko przy okazji, nigdy nie kupuje ich specjalnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię pianki, ale tych drogeryjnych jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny kosmetyk, pierwszy raz go widzę i o nim czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam piankę z clean&clear. Jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń