Obserwatorzy

piątek, 20 lutego 2015

Winogronowe masło do ciała, Bielenda

Za oknem pogoda typowo wiosenna, aż żal siedzieć w domu.. Zaraz wychodzę na zakupy, może przy okazji odwiedzę bibliotekę i wezmę jakieś książki na weekend.


Co mówi producent ?


Skład :


Moja opinia :
- Masełko otrzymujemy w plastikowym słoiczku, lubię takie opakowania ponieważ wiem, że wydobywam zawartość do samego końca. Dodatkowo zabezpieczone jest sreberkiem, dzięki czemu mamy pewność, że nikt przed nami nie grzebał palcami. Pojemność 100 ml.
- Zapach ma przyjemny, niby masło winogronowe, ale ja oprócz niego wyczuwam jeszcze czarną porzeczkę, nie wiem skąd mi się to wzięło, ponieważ mama czuje tylko winogrono. Konsystencja przypomina balsam, do masła mu niestety daleko. Ma lekko fioletowy kolor.
- Szybko się wchłania i dobrze nawilża. Nawilżenie utrzymuje się spokojnie przez cały dzień. Skóra jest miękka i wygładzona. Myślę, że jednak u osób z bardzo suchą skórą się nie sprawdzi.
- Wydajność kiepska, ale myślę że to przez małą pojemność. Słoiczek wystarcza na 4-5 użyć.
- Cena to około 5-6 zł, kiedyś były dostępne w Biedronce, ja swój dorwałam za 1,50 zł, więc opłacało się.


Podsumowując : Dobry balsam o przyjemnym zapachu.



Przypominam, że jeszcze dzisiaj do północy możecie zgłaszać się do udziału w moim rozdaniu.



Pozdrawiam, Ala.

23 komentarze:

  1. mnie odstrasza parafina w składzie ;) ale tanio dorwałaś to masełko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masełko ładnie pachnie, miałam okazję sobie powąchać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. 100 ml to mało. U mnie raz dwa i by go nie było.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o Bielendę miałam już masło malinowe, teraz testuję wiśniowe. Winogrono także chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak za 1.50 to zdecydowanie warto ;) a na krótko Ci wystarczyło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego masełka nie miałam, ale cena mnie powala.... uwielbiam Bielendę ;) mam jej cały zapas w szafce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam wersje papaja , którą kupiłam za 3 zł . Cena Twojej zdobyczy to jest coś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Za taką cenę to naprawdę warto przetestować.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tę masełko tylko w innym wariancie zapachowym i spisuje się u mnie bardzo dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja z tej serii uwielbiałam peeling:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow 1,5 zł, to na prawdę dobra okazja :)!

    Obs za obs? Daj mi znać
    iwbaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne jest to masło choć tego zapachu nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię glinki z dermaglin
    mogłabym prosić o poklikanie w ostatnim poście? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tej serii miałam masło o zapachu arbuza - było całkiem przyzwoite.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jestem zapachu, chętnie wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba do przetestuję :) Jestem ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam go latem i zapach ok ale dla mnie za słabe nawilżenie ;)

    OdpowiedzUsuń