Obserwatorzy

środa, 25 lutego 2015

Skromne nowości Luty 2015

W lutym jeśli chodzi o zakupy kosmetyczne nie poszalałam, skromnie, to co potrzebne, albo to co kupiłam bo.. było w okazyjnej cenie. Ale co jak co, rzadko się zdarza, żebym odwiedziła dwa razy Rossmann i za każdym razem kupiła tylko jedną rzecz.

Więc może od Rossmanna zacznę.


- Szampon Goodbye Damage, Garnier, 8,99 zł - miałam odżywkę z tej serii i bardzo lubiłam, a że szampon był na promocji i to duża butelka aż 400 ml, to aż żal było nie wziąć. Już teraz wiem, że ma cudowny zapach.

- Maseczka oczyszczająca, Efektima, 1,69 zł - uwielbiam ją i często kupuje, zwykle jak jest na promocji.

Odwiedziłam też Biedronkę 


- Maseczka do włosów suchych i zniszczonych oraz Naturalne oleje, Biovax, 1,99 zł/szt - tak głośno o tych maseczkach się zrobiło, więc i ja musiałam wypróbować. Użyłam już tą Naturalne Oleje i jestem zadowolona.
- Płyn micelarny, BeBeauty, 4,49 zł - bardzo go lubię i często do niego wracam, za taką cenę się opłaca.

Na końcu jeszcze zamówienie z Avonu


- Żele pod prysznic Senses Indulgend oraz Sweet Kiss, 3,99/szt - lubię te żele, ponieważ mają cudowne zapachy, dobrze myją i są wydajne, była promocja więc musiałam wziąć .
- Żel chłodzący do stóp, 6,99 zł - szukałam czegoś co przyniesie ulgę moim zmęczonym po całym dniu stopom, zobaczymy.
- Zestaw Marakuja i Peonia, żel, balsam + mgiełka, 17,99 zł - lubię szczególnie mgiełki z tej serii, ale jak pojawiają się nowe zapachy, to zakupuję cały zestaw bo się opłaca. Ten zapach bardzo mi się spodobał.

A jak tam Wasze nowości ?
Pozdrawiam, Ala. 

22 komentarze:

  1. nie takie skromne:) zele senses bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw Marakuja i Peonia z Avonu również zamówiłam :) Lubię ich mgiełki i balsamy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie ten szampon Fructis:) również skusiłam sie na maseczke z Biovax Naturalne oleje. Tak mi sie spodobała ta maseczka, że już się rozglądam za pełnowymiarowym produktem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem spore zakupy :) ja też bardzo lubię mgiełki z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. micel z Biedronki to mój numer 1:) ciekawa jestem jak się sprawdzi szampon:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie żele z Avonu mają bardzo intensywne zapachy, które utrzymują się na skórze ;) Masz niezłą silną wolę, żeby wyjść z jednym produktem z Rossmanna :D ja ostatnio wyszłam z niego z pustymi rękami, co się raczej nie zdarza :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Biedronkowe kosmetyki u mnie niestety się nie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też często wracam do micela z biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Micelek z Biedronki jest the best:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe, jak wypadną maseczki do włosów z Biovax'a. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. FAktycznie ten zestaw z AVON przepięknie pachnie - zamiast żelu do stóp raczej polecałabym spray w moim przypadku one najlepiej działają. Ciekawe nowosci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Płyn z biedronki i maski z biovaxu to moi stali ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zakupy Avon :) Musze kupić jakąś maseczke Biovax :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie takie skromne te zakupy ;) Przyzwoite, szczególnie Avonowe :D

    OdpowiedzUsuń
  15. mam saszetkę biovax ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie takie skromne, naliczyłam aż 11 kosmetyków. Lubię ten płyn micelarny z Biedronki.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię tą maseczkę oczyszczajacą z Efektimy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne nowości ;) ciekawią mnie zapachy żeli pod prysznic Avon.

    OdpowiedzUsuń
  19. Może i skromne, ale bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam tylko micel z Biedry i goodbay damage. Ten drugi u mnie niestety sie nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie kuszą mnie te nowości z Avonu, zwłaszcza żele (wysuszaja moją skórę).

    OdpowiedzUsuń