Obserwatorzy

czwartek, 19 lutego 2015

Peeling gommage z Minerałami z Morza Martwego od Avonu.

Pogoda za oknem ponura, jakoś tak ciemno, zrobienie zdjęć, które nadają się do czegokolwiek graniczy z cudem, chyba będę musiała pomyśleć nad zmianą mojego sprzętu fotograficznego, tego czasu jednak będę musiała biegać po całym mieszkaniu w poszukiwaniu dobrego światła, a wy będziecie musiały przemęczyć się z takimi zdjęciami, jakie są.


Co mówi producent ?


Skład :


Moja opinia :
- Peeling otrzymujemy w tubce z miękkiego plastiku zamykanej na zatrzask, produkt łatwo się wydobywa, nie ma problemu z otwarciem. Pojemność 50 ml.
- Konsystencja gęsta, trochę żelowa, łatwo się rozprowadza. Zapach specyficzny, trudny do opisania, niektórym może przeszkadzać. Kolor mleczny, trochę przeźroczysty.
- Peeling nakłada się na twarz na 1-2 min, u mnie zwykle jest tak, że nakładam go na buźkę, wchodzę pod prysznic i trzymam go trochę dłużej, dopiero później ścieram go razem z martwym naskórkiem.
- Jeśli chodzi o działanie to jest ok, martwy naskórek jest usunięty, skóra wygładzona, ale jednak czegoś mi brakuje.. nauczona jestem do peelingów mechanicznych i brakuje mi tego przyjemnego masażu. 
- Peeling nie wysusza buźki, nie podrażnia jej. 
- Możemy go zamówić za około 10 zł, czasami taniej.


Podsumowując : Niby robi co powinien, ale jednak wolę peelingi mechaniczne i przyjemny masaż twarzy.


Pozdrawiam, Ala.

12 komentarzy:

  1. Również wolę peelingi mechaniczne,.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam kosmetykow do twarzy z Avon;))

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam go i całkiem niezły był:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam oba, ale również wolę peelingi mechaniczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też wolę peeelingi mechaniczne, wtedy czuję bardziej ich działanie i kocham ten masaż twarzy przy tym

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze że napisałaś tę recenzję,bo zastanawiałam się nad tym peelingiem i nie wyrzucę dzięki Tobie pieniążków,bo też kocham mechaniczne i to mocne drapaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też zdecydowanie częściej sięgam po peelingi mechaniczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie chętniej sięgam po peelingi mechaniczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie chętniej sięgam po peelingi mechaniczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak rzadko trafiają do mnie produkty Avon, że marne szanse że poznam ten peeling.

    OdpowiedzUsuń
  11. Również wole mechaniczne peelingi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zbliżam się do denka z moimi peelingami, więc możliwe, że on będzie godnym następcą, tym bardziej, że jest często polecany :)

    OdpowiedzUsuń