Obserwatorzy

poniedziałek, 9 lutego 2015

Krem do rąd Hand Repair od Kamill

Zaczęłam trochę kombinować ze zdjęciami, wiadomo idealne nie są, dopiero się uczę, ale myślę, że te dzisiejsze są lepsze od poprzednich, chociaż może się mylę, sami musicie ocenić.


Co mówi producent ?


Skład :


Moja opinia :
- Krem znajduje się w plastikowej buteleczce typu airless, pompka działa bez zarzutu, nie zacina się. Produkt łatwo się wydobywa. Pojemność 50 ml.
- Ma słabo wyczuwalny zapach, początkowo nawet myślałam, że jest bezzapachowy. Konsystencja gęsta, ale pod wpływem ciepła topnieje i łatwo rozprowadza się na skórze, ma biały kolor.
- Krem potrzebuje chwile, aby się wchłonąć, nie potrzeba na to nie wiadomo ile czasu, wystarczy około 2 minuty i można spokojnie wrócić do pracy. 
- Dłonie są dobrze nawilżone, zregenerowane, wystarczy regularnie stosować, a stan dłoni szybko się poprawi. Właśnie zimą mam z nimi największy problem, po za tym obecne praktyki w kwiaciarni też nie poprawiają ich stanu. Odkąd używam tego kremu zapomniałam o problemie spierzchniętych, wysuszonych dłoniach.
- Krem jest bardzo wydajny, nawet niepełna pompka wystarcza, aby posmarować obie dłonie.
- Cena około 12 zł, mi udało się dorwać go w promocji za 7 zł. 


Podsumowując : Bardzo dobry krem, którego moje dłonie pokochały !


Pozdrawiam, Ala.

37 komentarzy:

  1. Dużo dobrego słyszałam o tych kremach, ale nigdy żadnego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja lubię takie bajery przy kremach, niby nic, ale już całkiem inaczej produktu się używa :) Dużo dobrego słyszałam o tej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy nic z tej firmy :) mój ulubiony krem to czerwony SOS z biedronki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam kremu Kamil kilka lat temu, kiedy tylko ta marka pojawiła się na rynku. I szału nie było.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam wrażenie jednak że kremy z tej formy zawszwe były dobre

    OdpowiedzUsuń
  6. Ważne, że zdjęcia są robione własnoręcznie.
    A co do kremu to pierwszy raz widzę produkt do rąk w takim opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś krem Kamil jednak u mnie wtedy się nie sprawdził ciekawe jakby to było z tym.

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam kiedyś ten krem i pamietam tylko tyle że niezbyt go lubiłam. chyba był zbyt tłusty...

    OdpowiedzUsuń
  9. Sposób dozowania ma idealny. Dawno niczego nie miałam tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda bardzo fajnie, jeszcze nie miałam kosmetyków tej firmy;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię zapach tych produktów :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię kremy do rąk z pompką ;) Obserwuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe, nie trafiłam jeszcze na krem w takim opakowaniu. Dobrze wiedzieć, że warto zwrócić na niego uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam kremy do rąk tej marki, świetnie działają, tego przeoczyłam i jeszcze nie miałam ale na pewno kiedyś wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupiam kiedzđ krem tej marki. Miał dobrą date a śmierdział jak przeterminowany. Zmuszona byłam go wyrzucić ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się to opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie próbowałam tego kremu, ale podoba mi się pomysł opakowania z pompką :0

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam jeszcze tych kremów ;) obecnie stosuję kremy z Nivei :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę spróbować, zwłaszcza że opakowanie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam go kiedyś i był w miarę dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śmiesnzy ten krem ;) Z wyglądu przypomina mi trochę odświeżacz powietrza ;)) :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne i zachęcające opakowanie.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie, że się sprawdził :) Ja do rąk używam właściwie jakiegokolwiek kremu który jest aktualnie w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. takie opakowanie to świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  25. podoba mi się aplikator - lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. z podobnym aplikatorem miałam do czynienia i niestety było fajnie do momentu jak kosmetyk nie zaczął się kończyć, później już nie zbierał produktu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie, że szybko się wchłania. Rzadko kiedy dobrze i mocno nawilżające kremy szybko się wchłaniają a ja nie lubię czekać wieki żeby móc coś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam tego kremu ani w poprzedniej wersji, ani z pompką. Trochę małą ma pojemność:/

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna ta pompka, nigdy go nie miałam;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię tą markę, ale kremu nie miałam .. jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń