Obserwatorzy

czwartek, 15 stycznia 2015

Szampon nawilżający do włosów od Alterry

Szampon ten kupiłam na szybkich zakupach w Rossmannie, nie miałam czasu, potrzebowałam szampon, a te z tej firmy były w promocji, więc wzięłam tego i poszłam do kasy. Po powrocie do domu położyłam w łazience i zajęłam się codziennymi obowiązkami. Wieczorem chcę umyć włosy i co ja widzę, szampon zawiera wyciąg z aloesu, który w balsamach do ciała wywołuje uczulenie. Stwierdziłam, że zaryzykuję i teraz mogę śmiało powiedzieć, że jest to świetny szampon, ale o tym poniżej.


Co mówi producent ?


Skład :


Moja opinia :
- Szampon umieszczony jest w butelce z twardego plastiku zamykanej na zatrzask, który można otworzyć bez obawy połamania paznokci. Jest wygodna w użyciu, nie wyślizguje się z mokrych dłoni. Pojemność 200 ml.
- Ma przyjemny zapach w butelce, po kontakcie z wodą prawie całkowicie się ulatnia. Konsystencja gęsta, żelowa, przeźroczysta.
- Szampon dobrze radzi sobie z oczyszczaniem włosów, świetnie zmywa oleje, nie zauważyłam aby szybciej przetłuszczał włosy.
- Nie nawilża włosów, jak zapewnia producent, ale nie wymagam tego od szamponów, od tego są maski. Lekko plącze włosy, nie wywołuje łupieżu.
- Mimo aloesu w składnie nie zrobił mi krzywdy, mogę nawet powiedzieć że uspokoił moją skórę głowy.
- Wydajność przeciętna, mogłaby być lepsza, ale nie ma co narzekać.
- Cena to około 10 zł, często są promocje.


Podsumowując : Spełnia swoje zadanie !


Pozdrawiam, Ala.

30 komentarzy:

  1. Z Alterry miałam żel pod prysznic, ale nie był jakiś szczególny a w zapachu ewidentnie czuć było alkohol.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię ten dodający objętości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie miałam z tej firmy niczego, i jakoś za Rossmanem nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super , że Ci się sprawdził. Ja narazie mijam go bo są różne opinie na temat tego szamponu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam trzy inne wersje szamponów tej firmy i wielkiego szału nie robią. :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś szampon z Alterry, chyba nie ten, przetłuszczał mi włosy. Może taka moja uroda :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ten szampon ;) Ma śliczny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego chyba nie miałam. Może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uwielbiam te szampony! od paru miesięcy nie używam nic innego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak spełnia swoje zadania, to trzeba wypróbować:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Szamponu jeszcze nie miałam, za to maskę i odżywkę i się spisują. Chyba czas wypróbować szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem na blogu pierwszy raz i bardzo mi się podoba oby tak dalej
    będę tutaj częściej zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię maskę z tej serii :) A szampony rzeczywiście mają mało wydajne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze szamponu tej marki ale bardzo fajne są żele pod prysznic, więc się skuszę i na szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię go, tak samo jak odżywkę i maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zastanawiałam się nad nim, ale w końcu dziś na zakupach postawiłam na szampon dla niemowląt Baby dream, bo słyszałam, że jest naprawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ostatnio miałam maskę z tej serii i bardzo ją polubiłam, teraz czekam na jakąś promocję właśnie tego szamponu na wypróbowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię go, ale chętnie spróbuję innych z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta firma jest taka znana, a ja jej jeszcze nie używałam... Muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam, używałam i po kilku opakowaniach odstawiłam. ;) Skóra zaczęła się buntować...

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam jeszcze okazji go wypróbować na swoich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze nie miałam szamponów Alterry, ale słyszałam o nich pozytywne opinie więc może kiedyś się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  23. To już kolejna recenzja, która zachęca mnie, by poznać ten szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedyś próbowałam kilku szamponów z Alterry, ale u mnie kiepsko się sprawowały. Wolę zdecydowanie te z Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Moje włosy nie polubiły się z Alterrą jeśli chodzi o szampony;/

    OdpowiedzUsuń