Obserwatorzy

wtorek, 13 stycznia 2015

Słów kilka o bubelku, czyli odżywka do włosów z miodem i cytryną, Joanna

Siedzę sobie popijając herbatkę i oczekuję kuriera, postanowiłam więc że napiszę recenzję produktu, który niestety się nie sprawdził, ale przecież czasem i o takich trzeba napisać.


Co mówi producent ?


Skład :


Moja opinia :
- Plastikowa butelka zamykana na zatrzask jest wygodna, nie wyślizguje się z długi. Szata graficzna przyciągająca oko, cytrynka i miód rzucają się w oczy.
- Zapach to coś okropnego, słodkie, sztuczne i duszące coś, niby na włosach się długo nie utrzymuje, ale i tak jest straszny. Konsystencja rzadka, lubi spływać z dłoni, kolor mleczny.
- Odżywka właściwie nie robi nic, włosy po użyciu są matowe, szorstkie, ciężko się rozczesują. Rozumiem, że jest ona taniutka, ale mimo tego mogłaby chociaż ułatwiać rozczesywanie, no cóż.
- Nie lubię wyrzucać kosmetyków, dlatego odżywkę dodaję do peelingu skóry głowy, cukier mieszam z olejkiem i tą odżywką, dzięki czemu łatwiej rozprowadzić na skórze .
- Wydajność ze względu na konsystencje słaba, ale akurat w tym przypadku cieszę się z tego powodu.
- Odżywkę możecie zakupić za 4-5 zł.


Podsumowując : Nigdy więcej .


Pozdrawiam, Ala.

19 komentarzy:

  1. Myślałam nad zakupem, jednak dobrze że się nie skusiłam :]

    OdpowiedzUsuń
  2. powiem Ci,że miałam starą wersję i byłam zadowolona, natomiast z tej nowszej już nie bardzo i nie zamierzam jej więcej kupować

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam szampon z tej serii i naprawdę dobrze go wspominam- domywał oleje i pięknie pachniał na włosach :) Odżywki nie ruszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie stosuję szamponów ani odżywek z Joanny. Raz miałam problemy po szamponie i więcej nie chcę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kilka produktów do włosów z Joanny, aż w końcu się poddałam i nawet ich zakupu nie rozważam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety z tej firmy miałam tylko balsamy

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię kosmetyki Joanny :) a jeszcze zapach miodu :) <3 uwielbiam :) obecnie mam zapas ale nie zapomnę o niej przy najbliższych zakupach :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie ta odżywka świetnie się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Połączenie zapachowe nie dla mnie. Lubię szampon do włosów z tej firmy, lecz odzywek nie używałam. ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam z lawendą i czymś tam. Też masakra ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zgodzę się - butelka wcale nie jest zbyt atrakcyjna. Wiadomo, są gorsze, ale osobiście mam słabość do pięknie opakowanych, oryginalnych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z Joanną już tak jest, że ma i fajne i gorsze kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miód i cytryna brzmi pięknie, szkoda, że się nie sprawdziła ta odżywka. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda że się nie sprawdza i ma taki sztuczny zapach, bo myślałam że będzie lepsza :)
    Świetny blog, z przyjemnością obserwuję!♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli chodzi o ich produkty do włosów to też raz trafiam na buble, a raz na coś fajnego :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie używałam odżywek z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam z tej serii i szampon i maskę i oba kosmetyki okazały się bublami. Nie lubię tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja podobnie jak Ty odzywki, które się u mnie sprawdzają stosuję jako peeling do skóry głowy :)

    OdpowiedzUsuń