Obserwatorzy

czwartek, 8 stycznia 2015

Płyn oczarowy do twarzy z kwiatem pomarańczy, Fitomed

Za oknem biało, zima w pełni, a mnie coraz bardziej rozkłada przeziębienie, niestety ;/ mam nadzieję, że obędzie się bez wizyty u lekarza.


Co mówi producent ?


Skład :


Moja opinia :
- Płyn znajduje się w plastikowej butelce. Aplikacja przebiega łatwo, spray działa bez zarzutu, nie zacina się. Pojemność 200 ml.
- Ma delikatny kwiatowo-owocowy zapach, konsystencja wody o lekko pomarańczowym zabarwieniu.
- Używam zamiast toniku do odświeżenia twarzy lub mieszam z nim glinki i nakładam na twarz.
-  Płyn świetnie odświeża twarz, najbardziej lubiłam używać go latem, kiedy temperatura za oknem była wysoka. Idealnie zastępuje tonik.
- Przy regularnym stosowaniu zauważyłam, że zaczerwienienia na twarzy delikatnie się zmniejszyły.
- Płyn nie wysusza, mogę śmiało powiedzieć, że nawet delikatnie nawilża skórę twarzy.
- Wydajność na wielki plus, używam go od dawna i jeszcze trochę zostało.
- Cena to około 13 zł.


Podsumowując : Płyn, który świetnie zastępuje tonik i ma przyjemny, orzeźwiający zapach .


Pozdrawiam, Ala.

17 komentarzy:

  1. Nigdy jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku z tej firmy, chyba pora to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obecnie jest na mojej wishliście, też mam go zamiar używać jako tonik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A moim obecnym i jedynym tonikiem jest mleko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny, muszę go sobie dopisać do listy zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kocham wszystkie kosmetyki marki Fitomed :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kilka rzeczy z tej firmy i na pewno wrócę do nich, tego płynu jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny produkt, myślę że fajnie by się u mnie sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze nic z Fitomedu, jakoś boję się zapachów tych kosmetyków. Ale skoro piszesz, że pachnie przyjemnie, to może spróbuję. Kwiat pomarańczy lubię bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  9. U Ciebie biało, a u mnie pada całe popołudnie. Nie miałam nic z tej firmy, ale co raz bardziej mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. chętnie wypróbuję bo już o nim czytałam kilka pozytywnych opinii ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Za moim oknem ponura jesień :P Mam nadzieję, że nie rozłożyłaś się i wróciłaś do pełni zdrowia ;)
    Nigdy nie widziałam tego płynu, gdzie można go dostać?

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię kosmetyki z Fitomedu. Nie ma to jak naturalne składy:)

    OdpowiedzUsuń