Obserwatorzy

czwartek, 22 stycznia 2015

Olej ze słodkich migdałów z Fitomed


Co mówi producent ?
Olej ze słodkich migdałów należy do najlepszych olejów kosmetycznych. Zawiera głównie kwas olejowy i NNKT. Stosuję się go w oczyszczaniu i pielęgnacji cery podrażnionej, wrażliwej, cienkiej i dojrzalej.

Skład :

Moja opinia :
- Olej otrzymujemy w plastikowej buteleczce zamykanej na zatrzask. Mały otwór umożliwia wylanie tyle ile trzeba zawartości. Papierowa naklejka to nie jest dobry pomysł, ponieważ jak widzicie na zdjęciach i jest cała zatłuszczona. Pojemność 150 ml.
- Zapach ma delikatny, taki dziwny, ale po chwili znika . Konsystencja oleista, lekko żółta.
- Najczęściej używam go na włosy. Około 3-4 łyżek nakładam na długość włosów, czasem również na skórę głowy, 2-3 godziny przed myciem, czasem, gdy nie mam czasu na krócej. Zauważyłam, że przy regularnym stosowaniu stan moich włosów się poprawił, są miękkie i świetnie nawilżone. Moje włosy go pokochały.
- Na twarz użyłam go tylko kilka razy, wymieszałam z kremem i nałożyłam na noc, początkowo byłam zadowolona, buźka była nawilżona, jednak po kilku dniach zauważyłam podskórne gulki, czyli olejek mnie zapchał.
- Raz na jakiś czas używam go po prysznicu, rozsmarowuję niewielką ilość na mokrej jeszcze skórze, dzięki czemu szybko się wchłania. Skóra jest świetnie nawilżona, ale podejrzewam, że przy częstszym stosowaniu również mógłby zapchać, ponieważ jestem na to podatna.
- Wydajność bardzo dobra, mam ten olej od maja, używam regularnie, a jest go jeszcze sporo.
- Cena około 15 zł.


Podsumowując : Olejek, który pokochały moje włosy ! Jeśli chodzi o stosowanie na twarz i ciało, to nie dla mnie.


Pozdrawiam, Ala.

16 komentarzy:

  1. U mnie pewnie też by się nie sprawdził. Używanie olejków mi nie służy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie oleje ale w mieszankach solo rzadko ktory sie sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten olej i faktycznie na włosach sprawdzał się najlepiej, ale ogólnie mnie nie zachwycił. Dużo bardziej lubię arganowy, a w planach mam makadamia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A moje włosy tak średnio lubią ten olejek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Za olejowaniem włosów nie przepadam, szkoda że do ciała się nie sprawdza :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Olej ze słodkich migdałów uwielbiam :) Na włosy, na twarz - dla mnie genialny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bardzo lubię w tych chłodniejszych miesiącach uzywac oleju migdalowego na całe ciało na noc :)

    OdpowiedzUsuń
  8. również używam do włosów i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam podobnego z e-naturalnie do włosów :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię, olejek znajduje się w moich zbiorach od zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Musiałabym go wypróbować na swoje włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na moich włosach także spisywał się świetnie.

    OdpowiedzUsuń