Obserwatorzy

niedziela, 25 stycznia 2015

Nawilżające mleczko do ciała od LPM

Za oknem zrobiło się biało, czego bardzo nie lubię, no ale cóż.. pewnie za niedługo śnieg stopnieje i będzie dobrze.
Dzisiaj słów kilka o mleczku do ciała, miało być ponoć no skóry bardzo suchej, ja mam normalną, no może zimą bardziej się przesusza. Ogólnie nie przepadam za mleczkami, wolę masła, no ale czasem się na nie skuszę. Jak się sprawdziło ? O tym poniżej.


Co mówi producent ?


Skład :


Moja opinia :
- Mleczko otrzymujemy w plastikowej butelce zakończonej pompką, która działa bez zarzutu, nic się nie zacina. Opakowanie w ślicznym żółto-pomarańczowym kolorze rzuca się w oczy ze sklepowej półki. Pojemność 250 ml.
- Ma przyjemny, słodki zapach, który bardzo długo utrzymuje się na ciele. a przy okazji na piżamie i pościeli. Konsystencja lekka, typowa do mleczka, ma biało kolor.
- Mleczko dobrze rozsmarowuje się na ciele, szybko się wchłania, spokojnie można stosować je rano, ponieważ po chwili można się już ubrać.
- Nawilża, ale tylko delikatnie, jestem leniwa i nie zawsze chcę mi się po prysznicu smarować balsamem, niestety tym mleczkiem musiałam smarować się codziennie. Także na pewno nie jestem to produkt do skóry bardzo suchej.
- Nie zrobiło mi krzywdy, nie zapchało na plecach, ani dekolcie co czasem mi się zdarza.
- Wydajność średnia, z racji tego że jednorazowo nakładam dużo mleczka nie wystarcza na długo.
- Cena około 16 zł.


Podsumowując : Mleczko o przyjemnym zapachu, ale słabym nawilżaniu. Może latem sprawdziłoby się lepiej.


Pozdrawiam, Ala.

30 komentarzy:

  1. Może naprawdę ładnie pachnieć :) dla moich nóg byłoby zbyt słabe :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię coś co dobrze nawilża. :D Nie miałam tego mleczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam suchą skórę, a zimą jeszcze bardziej, więc podejrzewam, że to mleczko nie byłoby wystarczająco nawilżające. Też wolę konsystencje masła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, też sądzę, że latem lepiej będzie działać na skórę lubiącą się przesuszać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresowałam się tą firmą jakiś czas temu, ale do tej pory nie miałam okazji przetestować żadnego produktu. Może w tym roku się to zmieni :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Spróbowałabym, chociaż rewelacji się nie spodziewam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam próbki i nawet było ok, lekkie mleczko do codziennego stosowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam produktów tej firmy, najbardziej kuszą mnie płyny do kąpieli.

    Ps. Z przyjemnością obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ze 4 próbki tego mleczka. Zapach sympatyczny ale niestety moja skóra jest mega sucha i był dla mnie niewystarczający.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że nie najlepiej nawilża. Myślałam, że te mleczka są lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie miałam okazji stosować kosmetyków tej marki, ale widziałam, że robią prawdziwą furorę, zwłaszcza żele pod prysznic. Na mleczko jednak się nie zdecyduję, skoro jego działanie nie jest dobre.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czyli średnie. Dobrze wiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że dobrze nie nawilża. Dlaczego zatem na opakowaniu napisano, że jest przeznaczony do skóry bardzo suchej? Nie podobają mi się takie manipulacje ze strony producentów:/

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam z tej marki tylko żele pod prysznic, ale jakoś szczególnie mnie nie urzekły ;) Chociaż, przyznaję, zapachy mają bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja dostałam żel tej firmy, jak się u mnie sprawdzi jeszcze nie wiem, bo czeka aż zużyję inne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam próbkę i też uważam że bardzo słabiutko nawilża..

    OdpowiedzUsuń
  17. Czyli dla mnie byłby zbyt słaby. Kusi mnie ta firma ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z moją suchą skórą by sobie nie poradziło ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ogromny plus za dozownik i szybkie wchlanianie, ale skoro piszesz, ze dla suchej skóry się nie nadaje, to nie chce go...

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie mogłoby być dobre a jeszcze nic nie miałam z LPM ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. Kusza mnie ich żele pod prysznic, za balsamami raczej nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ogólnie jestem zadowolona, mam inny zapach, ale przypuszczam, że konsystencja podobna, teraz zimą jest ok, ale latem już mógłby być dla mojej skóry za ciężki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mam bardzo suchą skórę i latem to mleczko spisywało się genialanie :)
    natomiast mi zapach nie podszedł, wolę bardziej świeże i rześkie zapachy albo jakieś owocowe :)

    OdpowiedzUsuń
  24. też mam ale jeszcze nie używałam, ciekawe jak się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bylam Ciekawa tych produktow... ale zdziwilam sie ze piszesz ze slabo nawilza. czyli nie mam co sobie glowy zawracac bo ja mam sucha skore:( Fajna recenzja:)

    OdpowiedzUsuń