Obserwatorzy

czwartek, 1 stycznia 2015

Maseczka oczyszczająca od Efektimy .

Pierwszy post w nowym roku, ogólnie mój nowy rok nie zaczął się zbyt fajnie, wczoraj źle się czułam, myślałam że z nie wyspania, ale złapałam jakieś przeziębienie i dzisiaj już jest fatalnie, nie mogę spać, katar mnie męczy.. brak słów. 


Co mówi producent ?


Skład :


Moja opinia :
- Maseczkę otrzymujemy w saszetce o pojemności 7 ml, czyli akurat na jedno użycie. Wiem, że są zwolennicy, jak mi przeciwnicy takich opakowań, ja jednak je bardzo lubię.
- Ma delikatny, kwiatowy zapach, który mój nos polubił. Konsystencja kremowa, łatwo się rozprowadza, ma ładny, pistacjowy kolor.
- Maseczka po nałożeniu na twarz delikatnie piecze, ale efekt ten znika po chwili, potem można spokojnie siedzieć i się relaksować, a maseczka w tym czasie robi swoje.
- Maseczka zasycha, ale nie tworzy takiej skorupy jak niektóre glinki, łatwo się zmywa.
- Buźka po użyciu jest świetnie oczyszczona, płytsze wągry znikają, te głębsze są delikatnie rozjaśnione. Cera zmatowiona.
- Cena maseczki to około 2,50 - 3 zł,

Podsumowując : Świetna maseczka, cena jak na jedno użycie dość wysoka, ale stosuję ją tylko przed jakimś większym wyjściem, więc raz na jakiś czas można sobie pozwolić.


Pozdrawiam, Ala.

28 komentarzy:

  1. Jeszcze nie próbowałam kosmetyków z tej firmy, chociaż widziałam je ostatnio w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kilka maseczek tej firmy tylko nie kojarzę czy tą też:) ale działanie ich wspominam pozytywnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za saszetkowymi maseczkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam i całkiem fajnie się u mnie spisała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze maseczki z tej firmy, skuszę się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że nie zasycha bo tego najbardziej nie lubię w maseczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Za tę cenę można zaszaleć :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ją i również byłam z niej zadowolona :) Polubiłam jeszcze maseczkę peel off z Efektimy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy produkt moze kiedys uda mi sie spróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy produkt moze kiedys uda mi się spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam, ale mam coś w zapasie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. słyszałam o tych maseczkach już wiele, ale sama nie miałam jeszcze okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam okazji jej testować jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam ją kiedyś całkiem ciekawa maseczka :) ogólnie to kocham maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo dobrego o niej słyszałam, więc na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa maseczka. Sama bym się skusiła :)

    U mnie na blogu pojawiło się pierwsze rozdanie, jeśli jesteś zainteresowana to zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak będę miała okazję, to ją wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam i nigdzie jej nie widziałam ale jak będę miała okazję to wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie ta maseczka była niestety zbyt mocna. Ale dobrze sprawdzała się ich maseczka nawilżająca.

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam ją raz;) Ale ciężko było mi ją później gdziekolwiek znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  22. Głownie dobre rzeczy o niej czytałam, ale jej nie miałam :))

    OdpowiedzUsuń