Obserwatorzy

wtorek, 6 stycznia 2015

Liebster Blog Award

Bardzo się zdziwiłam, kiedy wczoraj wieczorem weszłam na bloga i zobaczyłam nominację do Liebster Blog Award od Maggie. Cieszę się, że doceniła mojego bloga.
Ale przejdźmy do rzeczy.


Zasady :
„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.

Pytania od Maggie :
1. Jaki jest twój ulubiony kolor ?
Lubię niebieski, czerwony, czarny.. Były czasy kiedy miałam wszystko dookoła różowe, potem czarne. Teraz jestem neutralna, nie mam ulubionego koloru, jednak te trzy najczęściej można u mnie spotkać.
2. Czy masz prawo jazdy ?
Jeszcze nie.
3. Jaki smak lodów lubisz najbardziej ?
Zdecydowanie czekoladowy, chociaż w zeszłoroczne wakacje najczęściej jadłam truskawkowe z pobliskiej lodziarni.
4. Jaki masz kolor oczu ?
Zielony.
5. Wolisz psy czy koty ?
Koty, chociaż aktualnie nie mam ani psa, ani kota i w najbliższym czasie to się nie zmieni.
6. Lubisz poezje ?
Nie.
7. Jaki masz stosunek do kłusownictwa ?
Moim zdaniem powinno być zakazane, każde zwierze żyjące na wolności powinno mieć prawo żyć. Nie powiem, że nie jem mięsa, bo jem, ale jest to drób lub wieprzowina, dziczyzny nie ruszę nigdy.
8. Czy uważasz, że problemy Trzeciego Świata mogą wpłynąć na Twoje życie ?
Nie wiem, szczerze mówiąc nie zastanawiałam się nad tym.
9. Z czym wiążesz swoją przyszłość?
Nie mam pomysłu na życie, w grudniu przeniosłam się z Technikum Handlowego do zawodówki na profil sprzedawca, w moim przypadku sprzedawca-florysta i prawdopodobnie z tym będę wiązała moją przyszłość, jeśli się nie uda w Polsce to będę starała się wyjechać za granicę. 
10. Czym dla Ciebie jest blogowanie ?
Mimo tego, że blog prowadzę od niedawna mogę powiedzieć, że jest to dla mnie hobby, dobrze spędzony czas. Lubię dzielić się z innymi własnym zdaniem i właśnie blog mi to umożliwia.
11. Czy uważasz się za osobę dobrze gospodarującą czasem ?
Nie, staram się to zmienić, ale niestety jest ciężko. Czasami jest dzień, że mimo zaplanowania co muszę zrobić, nie wychodzę z łóżka przez pół dnia, a później denerwuję się. że nie zdążę wszystkiego zrobić.

To teraz czas na
Moje pytania:
1. Dlaczego założyłaś bloga ?
2. Co chciałabyś zmienić w swoim życiu ?
3. Bez czego nie wychodzisz z domu ?
4. Masz już jakiej plany na wakacje ?
5. Jaki kolor dominuje u Ciebie w szafie ?
6. Jakie zapachy najbardziej lubisz w kosmetykach ?
7. Czego nigdy nie zjesz ?
8. Jaki jest Twój ulubiony film ?
9. Jakie są Twoje plany na przyszłość?
10. Wolisz kawę czy herbatę?
11. Jakie jest Twoje zdanie dotyczące tatuaży ?

Do zabawy nominuję :
Anna Apolonia : http://www.pieknyblog.pl/

Dobrnęłam końca . Myślę, że jest to fajna zabawa, dzięki niej możemy dowiedzieć się wielu rzeczy na temat innych blogerek.

Pozdrawiam, Ala.

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację. Na pewno odpowiem. Bardzo fajne pytania wymyśliłaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. super, chciałabym mieć zielone oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za nominację, w wolnej chwili odpowiem na pytania :)

    OdpowiedzUsuń