Obserwatorzy

wtorek, 20 stycznia 2015

Kuracja 'Gładkość Jedwabiu' do włosów od Avonu

Nie mam coś ostatnio weny do pisania. nie wiem co się dzieje, teraz jednak stwierdziłam, że coś napisać trzeba. Wybór padł na kurację do włosów z Avonu.


Co mówi producent ?


Skład :


Moja opinia :
- Kuracja umieszczona jest w szklanej buteleczce z pompką, trzeba uważać żeby nie spadła na płytki w łazience bo może się potłuc. Pompka działa bez zarzutu, nie zacina się. Dodatkowo umieszczona jest w kartoniku, na którym znajdziemy wszystkie potrzebne informacje. Pojemność 30 ml.
- Serum ma przyjemny zapach, typowy do tej serii z Avonu, konsystencja wodnista, lekko tłusta, przeźroczysta.
- Używam jej zwykle po myciu na końcówki, dzięki zabezpieczone przed uszkodzeniami. W tej wersji sprawdza się u mnie najlepiej. 
- Czasami po przebudzeniu na mojej głowie jest puch (wiecie o co chodzi) i wtedy nakładam go w małej ilości na włosy, dzięki czemu są wygładzone i potrafię nad nimi zapanować.
- Trzeba uważać, aby nie nałożyć go zbyt dużo, ponieważ może obciążać włosy.
- Nie zauważyłam, żeby wysuszał włosy, ale też ich nie nawilża.
- Wydajność na duży plus, starcza na długo, tym bardziej że używam go w małych ilościach.
- Regularna cena to około 20-25 zł, ale często są na nią promocje i może kupić już za 9,99 zł.


Podsumowując : Niby wygładza i zabezpiecza końcówki, ale jednak szału nie robi.


Pozdrawiam, Ala.

16 komentarzy:

  1. Szkoda że taki z niego przeciętniak..

    OdpowiedzUsuń
  2. wyjątkowo nie lubię kosmetyków do włosów z Avon...nic szczególnego z moimi włosami nie robią :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie wszystko co Avon szału nie robi. Nigdy nie trafiłam na nic godnego uwagi :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Avon lubię tylko mgiełki do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Avon znam mgiełki do ciała, które nie ukrywam lubię, tego produktu nie znam :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubie te buteleczki po zuzyciu używam na mieszanki olei lub serum :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo perfumy, alkohol w składzie. Wybieram jednak olejek.

    OdpowiedzUsuń
  8. zamawiam dość dużo produktów z Avonu, ale tego produktu jeszcze nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię tego produktu. Kupiłam i teraz próbuję wymęczyć do zabezpieczania końcówek, bo na długość w ogóle się nie nadaje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie kosmetyki do włosów z Avon w ogóle się nie sprawdzają, dlatego prawie nigdy ich nie kupuję. :) Miałam z tej wersji olejek i zero efektu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kuracje do włosów z Avon ale inną i średnio się sprawowała.

    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydaje się zbyt przeciętna, żebym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie buteleczka też się skończyła, nie wiem czemu ale lepsza była w kolorze żółtym
    w sumie tyle co ma robić to robi :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie kupuję kosmetyków z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo rzadko zaopatruję się w kosmetyki tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  16. O wow, to jakaś nowość czy tylko zliftingowali opakowanie? :) Ostatnio zupełnie nie śledzę katalogów Avon i jestem w tyle z nowymi hitami :D Miałam dwa sera z tej firmy, jedno standardowe z zieloną nakrętką, a drugie z niebieską z dodatkiem olejki arganowego. Z tego drugiego byłam chyba bardziej zadowolona, ale i tak żadna to rewelacja... ;)

    OdpowiedzUsuń