Obserwatorzy

niedziela, 4 stycznia 2015

Krem na dzień z serii Liście Manuka, Ziaja

Krem, do którego robiłam dwa podejścia, na szczęście za drugim razem sprawdził się trochę lepiej, ale do ideału mu jeszcze daleko.


Co mówi producent ?


Skład :
Aqua (Water), C12-15 Alkyl Benzoate, Glycerin, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Isononyl Isononanoate, Cetyl Alcohol, Cyclopentasiloxane, Glyceryl Stearate, Peg-100 Stearate, Potassium Cetyl Phosphate, Panthenol, Dimethicone, Methylene Bis-Benzotriazolyl Tetramethylbutylphenol (Nano), Octocrylene, Butylene Glycol, Enantia Chlorantha (Bark) Extract, Oleanolic Acid, Laminaria Ochroleuca Extract, Caprylic/Capric Triglyceride, Zinc Gluconate, Sodium Hyaluronate, Propylene Glycol, Leptospermum Scoparium Leaf Extract, Sodium Polyacrylate, Ci 77891 (Titanium Dioxide), Mica, Tin Oxide, Xanthan Gum, DMDM Hydantoin, Methylparaben, Ethylparaben, Parfum, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Citral, Eugenol, Sodium Hydroxide

Moja opinia :
- Krem otrzymujemy w zakręcanej tubce wykonanej z miękkiego plastiku, dzięki czemu łatwo wydobyć krem do końca. Dodatkowo tubka umieszczona została w kartoniku na którym umieszczony był skład, niestety wylądował już w koszu. Pojemność 50 ml.
- Zapach niby świeży, jakby ziołowy, ale nie zbyt mi się podoba, ciężko go też opisać. Krem jest biały i ma średnio gęstą konsystencję .
- Do kremu robiłam dwa podejścia, za pierwszy, razem mnie zapchał, po przerwie kiedy do niego wróciłam na szczęście nie miało już to miejsca.
- Krem nawilża buzie, szybko się wchłania, niestety nie matuje i cera się błyszczy, jednak po użyciu podkładu i pudru jest ok. 
- Nadaje się pod makijaż, nie roluje się, podkład dobrze się na nim rozprowadza.
- Wydajność dobra, starczył mi na dłuższy czas.
- Krem możemy kupić za około 10-12 zł


Podsumowując : Średniaczek.


Pozdrawiam, Ala.

21 komentarzy:

  1. mam pastę i jestem z niej zadowolona, kremu niestety nie testowałam, ale skoro buzia się błyszczy to nie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam pastę, dla mnie przeciętna

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam ten i krem na noc i oba to średniaczki jak dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pastę z tej serii i dla mnie jest bardzo dobra.

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś mnie wiem czemu nie kusi ta seria...

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tej serii uwielbiam pastę oczyszczającą !

    OdpowiedzUsuń
  7. Choruję na ta serię a w szczególności na zachwalaną pastę oczyszczającą gdy skońzy mi się mój Garnier 3w1 biegnę do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja niestety nie polubilam sie z ta seria z ziaji. pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nie po drodze i to tej serii, jak i do kosmetyków ziaji do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten krem, używam od dłuższego czasu i za wybitne cudo nie uważam, ale kompletnym bublem też nie jest. Średniaczek, jak to napisałaś :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominuję Cię do zabawy Liebster Blog Award: http://maggiewords.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award.html
      :)

      Usuń
  11. Nie używałam żadnego produktu tej serii, czytałam natomiast różne recenzje na jej temat.

    OdpowiedzUsuń
  12. Po pierwszej fali zachwytów nad tą serią, miałam na ten krem dużą ochotę... niemniej obecnie mi już przeszła, zwłaszcza że rozum zwyciężył i nakazał denkować zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. z ej linii jeszcze nic miałam

    OdpowiedzUsuń
  14. mam go i również jestem zdania że daleko mu do ideału ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uważam że krem na fatalny skład.

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że Cię zapchał na początku. To może się powtórzyć. Powiem Ci, że cała ta seria mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Akurat tego kremu z tej linii nie miałam, ale za to inne kosmetyki tak i bardzo je lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta seria szturmem zdobyła polską blogsferę, a ja w sumie jeszcze nic nie miałam z niej, będę musiała to nadrobić;)

    OdpowiedzUsuń