Obserwatorzy

niedziela, 4 stycznia 2015

Jogurtowy żel pod prysznic z Isany.

Dzisiaj słów kilka o moim pierwszym żelu z tej firmy i na pewno nie ostatnim.


Co mówi producent ?


Skład :


Moja opinia :
- Żel otrzymujemy w plastikowej butelce zamykanej na zatrzask, początkowo trochę ciężko się otwiera, z czasem jest już lepiej. Owoce na opakowaniu przyciągają wzrok. Pojemność 300 ml.
- Żel ma cudowny owocowy zapach, mi przypomina sok owocowy z domieszką jogurtu, najbardziej wyczuwalna jest pomarańcza. Konsystencja jogurtu pitnego, ma delikatny łososiowy kolor. 
- Produkt spełnia swoje zadanie, czyli dobrze się pieni, myje tak jak powinien oraz nie wysusza skóry, zresztą i tak zawsze używam balsamu.
- Wydajność całkiem ok, tym bardziej że używam żelu na gąbkę, gdybym jej nie używała pewnie szybciej zobaczyłabym dno.
- Cena to około 4 zł, ale można dorwać go taniej w promocji, czasami nawet za 2,50 zł . 


Podsumowując : Taniutki żel o przepięknym zapachu, który spełnia swoje zadanie.


Pozdrawiam, Ala.

21 komentarzy:

  1. Lubię pomarańczowy zapach, więc pewnie spodobałby mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  2. takiej wersji zapachowej to nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena śmieszna - więc jak powykańczam swoje zapasy to napewno na niego zerknę.

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię sobie czasem coś kupić z Isany jak jest jakaś promocja, bo zawsze to takie śmieszne kupic np żel pod prysznic za 3 zł :) najlepsze jest to, że Isana za te grosze nieraz ma lepsze składy od produktów, które kosztują 10 razy tyle... pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na promocje ;)) i lecę do rossmanna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się właśnie kończy jogurtowy z aloesem żel z Isany :) Bardzo mi się podoba jego zapach i myślę, że ten także by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może być ciekawy, ale raczej nie używam żeli pod prysznic, wolę naturalne mydełka. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coraz bardziej przekonuje się do tej firmy...:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. też lubię te żele do mycia, pachną pięknie i za tą cenę nie powiem na prawdę złego słowa na niego :D
    Fajnie piszesz, pozdrawiam i zapraszam również do siebie :* :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego jeszcze nie miałam, ale pewnie kiedyś wpadnie w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię! Tani wydajny i łatwo dostępny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy go jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To zdecydowanie moja ulubiona wersja zapachowa, jeśli chodzi o żele z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam, ostatnim zakupem była ogromna butla, którą zużywam już chyba z trzeci miesiąc. Ale żele z Isany bardzo, bardzo lubię mają obłędne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wstyd się przyznać, ale nie miałam ani jednego żelu z Isany. To chyba przez moje zapasy...

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam go nigdy :) z Isany najczęściej kupuję balsam ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja właśnie zaczęłam używać mojego pierwszego żelu pod prysznic z Isany, kupiłam go właśnie za 2,50 w promocji. Oczywiście musiałam wziąć wersję z pingwinkiem :) Kiedyś wąchałam wszystkie te żele, ale już nie pamiętam, czy jogurtowy mi przypadł d gustu czy też nie. Mój kupiłam ze względu na opakowanie :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przepadam za siecią Rossmann...ale może kiedyś sie skuszę na ten żel:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Pachnie przecudnie <3

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń