Obserwatorzy

sobota, 3 stycznia 2015

Femme od Avonu.

Dzisiaj słów kilka o moim ulubionym perfumie, który niestety dobija już dna. 


Co mówi producent ? 

Woda perfumowana Avon `Femme` sprawi, że poczujesz się jak gwiazda każdego dnia. Gdziekolwiek jesteś, oczy wszystkich skierowane są na ciebie dzięki Avon Femme, która zachwyca musującą świeżością gruszki z wytworną magnolią i ciepłym drewnem bursztynowym.
Kategoria: kwiatowo - owocowa - piżmowa
Nuty zapachowe:
nuta głowy: różowy grejpfrut, śliwka, fiołek
nuta serca: płatki jaśminu, dzika orchidea, magnolia
nuta bazy: bursztyn, brzoskwiniowa skórka, nuty leśne, piżmo


Moja opinia :
- Pierwsze, co mnie urzekło widząc ten perfum w katalogu to buteleczka. Dla mnie przypomina taki diamencik, jest śliczna i ładnie prezentuje się na półce w pokoju. Korek trochę słabo się trzyma, lubi spaść. Pompka nie zacina się, działa jak trzeba.
- Zapach delikatny, kwiatowo-owocowy, idealny do używania w ciągu dnia, bo na wieczorne wyjścia wolę coś mocniejszego.
- W pierwszym momencie wyczuwam gruszkę, potem jednak zapach jest bardziej kwiatowy, na samym końcu pojawia się zmysłowy zapach drewna bursztynowego.
- Trwałość zapachu jest całkiem ok. Psikając się rano, czuję zapach po powrocie do domu, czyli po południu. 
- Wydajność dobra, mi perfum wystarczył na kilka miesięcy regularnego stosowania.
- Regularna cena to około 50 zł, ale często są na niego promocje.

Podsumowując : Śliczny zapach w bardzo ładnej buteleczce .


Pozdrawiam, Ala.

33 komentarze:

  1. miałam próbkę zapach jakoś tak nie bardzo podszedł mi ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Buteleczka skojarzyła mi się z Armani Diamonds, lecz nuty zupełnie inne :) Ciekawa jestem zapachu ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładna buteleczka :) Z Avon lubię mgiełki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś do zapachów zamawianych z avnu nie mam szczęscia, jakoś mi nie pasują te zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach znam, jest ładny, aczkolwiek dla mnie odrobinę za słaby. Buteleczka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfumy od Avon są naprawdę fajne i w atrakcyjnych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam żadnych perfum z Avon, ale buteleczka wygląda zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapach jest na pewno piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. najważniejsze ze spełnia to że zapach się długo utrzymuje , a buteleczka świetna :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie perfumy z Avonu :) tych akurat nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  11. Butelka mi się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piszesz bardzo fajne recenzje:)
    Genialna butelka

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten zapach:) przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam okazji go powąchać ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam tych perfum i nie miałam okazji ich powąchać, ale mają śliczną buteleczkę ;).

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tego zapachu, a z Avonu dawno nic nie wąchałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie miałam perfum z Avonu, ale kupiłabym, gdyby były całe z kategorii kwiatowej. ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety nie znam tego zapachu, ale kupowanie perfum z Avon nie jest mi obce ;) Pozdrawiam serdecznie + obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo lubie perfumy z avon za to że mają świetne zapachy i są w dobrych cenach! obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam próbkę, tez mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś bardzo lubiłam zapach Pink z Avonu, ale chyba już nie jest dostępny. Teraz moim ulubieńcem jest Prada Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. W swoim życiu miałam mnóstwo perfum z Avou. Jedne uwielbiałam inne mniej ale zawsze do nich wracam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tego zapachu, ale podoba mi się flakonik :)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie lubię owocowych perfum :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miewałam perfumy a Avonu, ale jakoś na ten nigdy nie zwróciłam uwagi ;)
    Skoro ubywa go w mgnieniu oka trzeba szybko zrobić zapasy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo Lubię ten Zapach :) Pozdrawiam Kasia z Mineralnego Świata

    OdpowiedzUsuń
  27. Mialam probke z atomizerem tego zapachu I bardzo spodobala mi sie ta woda ,mezowi tez. Choc moim faworytem z avonu ostatnich lat jest far away exotic:)

    OdpowiedzUsuń