Obserwatorzy

niedziela, 14 grudnia 2014

Opatrunek do dłoni w kremie od Garniera.

Dawno nie pisałam, z początkiem grudnia trochę się u mnie pozmieniało, zmieniłam szkołę, przeniosłam się do zawodówki, nie żałuję, chociaż zdania na ten temat są podzielone myślę, że to był dobry wybór. 
Postaram się już być tutaj regularnie oraz w najbliższym czasie nadrobię zaległości na Waszych blogach, bo dawno na nie nie zaglądałam.


Co mówi producent ?


Skład :


Moja opinia:
- Opakowanie to mała wygodna tubka zamykana na zatrzask. Dzięki miękkiemu plastiku łatwo wydobyć krem. Pojemność 50 ml.
- Krem ma przyjemny, świeży, lekko słodkawy zapach, który dość długo utrzymuje się na dłoniach. Konsystencja gęsta, ma delikatnie mleczny kolor.
- Krem wchłania się dłuższą chwile, otula dłonie ochronną warstwą, która przy regularnym stosowaniu odżywia i nawilża skórę dłoni. Kiedy przychodzi jesień i zima stan moich dłoni się pogarsza i wtedy właśnie sięgam po ten krem w krótkim czasie wracają do normalnego stanu. 
- Wydajność mimo małej pojemności duża, mała ilość wystarczy do rozsmarowania na dłoniach.
- Dzięki małej tubce można włożyć go nawet do małej torebki, dzięki czemu możemy go zabrać wszędzie ze sobą.
- Krem kupimy na 9-10 zł, myślę że warto, szczególnie na zimę.


Podsumowując : Bardzo dobry krem za niewielkie pieniądze. 


Pozdrawiam, Ala.

17 komentarzy:

  1. Uwielbiam kremy do rąk - ten mam zamiar wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak skończę zapasy to zakupię, bo jest zachęcający :)
    Dziękuję za odwiedziny mojego bloga oraz pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kremy z Garniera, ponieważ są skuteczne i zawsze dobrze się spisują na moich dłoniach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego jeszcze nie miałam, ale polecam czerwony SOS z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam ale może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam tego kremu, spojrzę na niego przy kolejnych zakupach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam, na razie używam welness&beauty lotion do rąk i fajnie się sprawdza, ale i moje dłonie nie są jakoś szczególnie przesuszone

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś kilka produktów z tej linii i były całkiem ok, ale póki co w innej marce znalazłam swojego faworyta do dłoni ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten krem, efekty po jego stosowaniu są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  10. czytałam kilka pozytywnych recenzji na jego temat :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kojarzę ten produkt, ale go nie używałam. Mam teraz fajny, neutralny krem do rąk Biały Jeleń :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam go, tylko używam na noc przez to że długo się wchłania :)
    Jest bardzo dobry, po kilku użyciach moje ręce w końcu zostały porządnie nawilżone :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedyś, kiedyś miałam ten produkt i pamiętam że byłam z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  14. mam z tej firmy krem do ciała i jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. płyn micelarny z biedronki jest rewelacyjny, zużyłam już kilka opakowań:)

    OdpowiedzUsuń