Obserwatorzy

środa, 31 grudnia 2014

Denko : listopad-grudzień 2014

Zanim przejdę do tematu postu, chciałabym złożyć Wam serdeczne życzenia, w końcu dzisiaj Sylwester, a jutro Nowy Rok.

Jeszcze chwila, jeden krok i wejdziemy w Nowy Rok. 
Niech się życie z górki toczy, 
niech Ci wiatr nie wieje w oczy. 
Spełnienia marzeń, wielu pięknych wrażeń.


Nad założeniem bloga myślałam już na poważnie od początku listopada i właśnie wtedy postanowiłam zużywać moje resztki kosmetyków, które walały się po całej łazience. Otwarte kilka szamponów, balsamów, itd. Stwierdziłam, że tak nie może być i zabrałam się do zużywania i dzisiaj po dwóch miesiącach mogę Wam pokazać co udało mi się zdenkować. 

Twarz :


- Płyn micelarny 3w1, Garnier - świetny płyn, któremu nie straszny jest makijaż, dodatkowo można stosować go jako tonik, odświeża buźkę, a duża butla wystarcza na długo . Kupię ponownie. 

- Oczyszczająca pianka do mycia twarzy przeciw wypryskom, Avon - pianka, która dobrze oczyszcza buźkę z pozostałości makijażu i sebum. Przy dużym wysypie na twarzy przyspiesza ich gojenie, jednak przy stosowaniu rano i wieczorem może wysuszać . Być może kupię ponownie.

Ciało :


- Żel peelingujący do ciała Biała czekolada i Pomarańcza, Marion - żel o sztucznym, słodkim zapachu, drobinki bardzo małe, tylko delikatnie masują, szybko się skończył. Nie kupię ponownie.

Żel pod prysznic Recharge, Avon - ma przyjemny owocowy zapach, który kojarzy się z wakacjami. Dobrze się pieni i nie wysusza skóry . Kupię ponownie.

- Żel peelingujący Tropics, Avon - cudowny zapach, przypominający kiwi, drobinki delikatnie masują ciało, aktualnie nie jest dostępny w sprzedaży, ale mam nadzieję że będzie jeszcze dostępny. Kupię ponownie.


- Masło do ciała Pink-Grapefruit, Fennel - masełko o delikatnym, owocowym zapachu, szybko się wchłaniało i dobrze nawilżało. Kupię ponownie.

- Odżywcze masło do ciała, Avon - świetne masełko na jesienne wieczory, słodki zapach umilał aplikacje, trochę dłużej się wchłania, ale świetnie nawilża. Kupię ponownie.

- Balsam do ciała Pomarańcza i Imbir - balsam o rzadkiej konsystencji, szybko się wchłania i przyjemnie pachnie. Nawilżenie średnie, ale i tak lubię te balsamy za śliczne zapachy. Kupię ponownie.

Włosy :


- Szampon do włosów Repair & Fullness, Syoss - duża, nieporęczna butla, włosy po nim szybciej się przetłuszczały oraz były splątane. Nie kupię ponownie.

- Nawilżający szampon do włosów, KeraBond - szampon, który dobrze oczyszczał moje włosy, nie plątał ich oraz był wydajny. Jednak cena dość wysoka. Być może kupię ponownie.

- Szampon do włosów Olejek Avokado i Masło Karite, Garnier - miał śliczny, słodki zapach, dobrze radził sobie z oczyszczaniem włosów, nie plątał ich, nawet zastosowanie odżywki nie było konieczne. Kupi ponownie.

- Szampon do włosów Oil Care, Isana - tani szampon, który działa podobnie jak powyższy z Garniera, jednak jego zapach jest o wiele brzydszy i jakoś szybko się skończył . Być może kupię ponownie.


- Odżywka do włosów Cytryna i Biała Glinka, Garnier - miała przyjemny zapach, ale wysuszała moje włosy. Nie kupię ponownie.

- Regenerująca maska do włosów ciemnych, Pilomax - maseczka świetnie nawilżała moje włosy, niestety małe opakowanie wystarczyło tylko na kilka zastosowań. Kupię ponownie.

- Farba do włosów Intensive Color Creme 'Granatowa Czerń', Palette - dobra farba, które świetnie pokrywa moje włosy, jedna z niewielu farb, która nie pozostawia mi siana na głowie. Kupię ponownie.

Makijaż :


- Tusz do rzęs Studio Lash 3D Volumythic, Miss Sporty - ma wygodną, wygiętą w łuk szczoteczkę, która dobrze pokrywa rzęsy, pogrubia rzęsy, ale słabo je wydłuża. Być może kupię ponownie.

- Kryjący podkład wygładzający, AA - dobrze kryje oraz wygładza buźkę, kolor idealny dla mnie, nie ciemnieje, długo zostaje na swoim miejscu. Kupię ponownie. 

Pozostałe :


- Zmywacz do paznokci, Lady - tani, łatwo dostępny i bardzo dobry. Lakier mu niestraszny, nie zauważyłam, żeby wysuszał. Kupię ponownie.

- Dezodorant Fruity Rhythm, Adidas - długo był moim ulubionym zapachem i zużyłam kilka buteleczek, tą jednak męczyłam bardzo długo. Delikatny owocowy zapach, dość długo utrzymywał się na ciele, ubraniu. Być może kupię ponownie.

- Mgiełka do ciała Fiołek i Liczi, Avon - lubię mgiełki tej firmy, ta jest moją ulubioną, zapach ma śliczny, jednak trwałość niestety nie powala na kolana. Kupię ponownie.

Saszetki :


- Oczyszczająco-odżywcza maseczka do twarzy, Dermaglin - dobrze oczyszcza, dodatkowo nawilżając, zmywa się ją niestety ciężko, jak to bywa przy glinkach, ale mam na to sposób, Kupię ponownie.

- Zabieg regenerujący do dłoni, Perfecta - peeling dobry, jednak maska-serum to totalna porażka, oblepia dłonie tłustą warstwą, która po umyciu rąk znika, a dłonie są w takim stanie, w jakim były przed użyciem tego zabiegu. Nie kupię ponownie.

To by było na tyle ;)
Pozdrawiam, Ala. 

13 komentarzy:

  1. B lubię micel garniera, masełko Avon też mi pasowało

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie maska-serum do rąk Perfecty była bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tego! Wspaniałego sylwestra życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszego w Nowym Roku i udanego Sylwestra :)
    Miałam tylko micela z Garniera, a co do farb Palette nie mam przekonania :) U mnie rządzą farby Garniera i L'Oreala :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Micel z garniera jest jednym z ulubionych moich :) szampon z awokado również bardzo lubię oraz zapach różowego adidasa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kosmetyki Garniera, chociaż płyn micelarny wcale nie przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten Garnier chodzi za mną , ciągle trafiam na promocję :) muszę w końcu kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię Garnier AiK :) i gdy skończę jedno opakowanie kupuję następne :)
    Szczęśliwego Nowego Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Płyn micelarny jest bardzo dobry, jak dla mnie odrobinę lepszy od tego z Biedronki :) Płyn z Graniera akurat udało mi się kupić za ok.11 zł

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz ;) od niedawna posiadam micel z garniera, jeszcze nie mam zdania na jego temat, ale kompletnie nie uczula moich oczu co się raczej nie zdarza, więc ma ogromny plus na starcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spore denko :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń