Obserwatorzy

sobota, 22 listopada 2014

Zaczynamy !

Witajcie !
Mam na imię Alicja, chociaż wolę gdy mówi się do mnie Ala. Jestem uczennicą 1 klasy Technikum Handlowego. Interesuję się nowinkami kosmetycznymi. Na pomysł z założeniem bloga wpadłam już jakiś czas temu, ponieważ chciałabym się dzielić z innymi moimi przemyśleniami na temat kosmetyków, których używam. Stwierdziłam, że spróbuję i tak właśnie o to jestem tutaj i pisze ten post. Nie lubię opowiadać o sobie, ale myślę, że z czasem na pewno dowiecie się o mnie więcej.
Mam nadzieję, że się polubimy i zostanę z Wami na dłużej.

Korzystając z okazji już teraz chciałabym zaprosić Was na Instagrama i Facebooka.





18 komentarzy:

  1. o jejku! Pierwszy post... rozkręcanie bloga to dość czasochłonne zajęcie... wiem coś o tym...
    Życzę sukcesów w blogowaniu!
    pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo sukcesów i powodzenia :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga :), na pewno będę tu co jakiś czas zaglądać :).

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia! początki są trudne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już nie mogę się doczekać wpisów o kosmetykach :)
    I oczywiście dodaję do obserwowanych :*
    http://nails4babes.blogspot.com/ --> mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia :) czekamy na posty

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia kochana !

    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Witamy :) dzięki, że wpadłaś :) zapraszam częściej i do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia. Będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam, witam!
    Ja też zaczęłam niedawno swoją przygodę z blogowaniem - życzę Ci powodzenia i wytrwałości. Na pewno często będę do Ciebie zaglądać. :)

    OdpowiedzUsuń