Obserwatorzy

środa, 26 listopada 2014

Szampon Oil Care od Isany

Szampon kupiłam na próbę, będąc akurat w Rossmannie zobaczyłam go na półce, a że był w promocji postanowiłam wypróbować . I jak się sprawdził ? O tym poniżej..


Co mówi producent ?


Skład:


Moja opinia:
- Opakowanie to wygodna tubka zamykana na zatrzask. Wykonana z miękkiego plastiku, dzięki czemu możemy do końca wycisnąć szampon. Pojemność 250 ml.
- Szampon ma średnio przyjemny zapach, taki perfumowany, nie podoba mi się, ale na szczęście nie utrzymuje się na włosach. Ma biało kremowy kolor i średnio gęstą konsystencje.
- Szampon dobrze radzi sobie z oczyszczaniem włosów. Nie wiem jak radzi sobie ze zmywaniem olei, bo ostatnio jakoś nie mam czasu na ich używanie. Nie plącze włosów. Czasem zdarzy mi się, że nie użyje po nim odżywki i spokojnie mogę rozczesać włosy. Włosy są miękkie i błyszczące.
- Wydajność średnia, nie jest źle, ale znam też wydajniejsze szampony. Dobrze się pieni, ale trochę go potrzebuję, aby umyć moje włosy.
- Szampon możemy kupić za około 10 zł.


Podsumowując : Gdyby nie ten perfumowany zapach byłby idealny, a tak mogę powiedzieć że jest dobry.


Pozdrawiam, Ala.

34 komentarze:

  1. Nigdy nie używałam kosmetyków Isany. Jakoś do mnie nie przemawiały. Ale ostatnimi czasy widuję całkiem przyzwoite recenzje więc może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię komsetyki z Isany ale tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam jeszcze szamponu z isany może wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam jeszcze tego szamponu muszę na niego zerknąć w drogerii:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze szamponów z tej serii, jedynie przeciwłupieżowy z Isany.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szampony z Isany przewijały się przez moje ręce kilka lat temu, ale jakoś nic mnie nie skłoniło do tego żeby do nich wrócić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja jeszcze nigdy nie miałam żadnego szamponu Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odżywka z tej serii mnie interesowała, ale jednak sobie odpuściłam..

    OdpowiedzUsuń
  9. opakowanie przypomina mi balea:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wstyd się przyznać, ale z Isany nie miałam żadnego żelu ani szamponu do tej pory :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie Isana nie bardzo do siebie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze żadnego z produktów z tej serii z Isany.

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja nie miałam jeszcze żadnego szamponu Isany ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. jak tylko zdenkuję część kosmetyków i będzie promocja w Rossmannie - wypróbuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam nigdy tego szamponu, ale ja pozostaję wierna tylko szamponom pantene, bo każda zmiana powoduję u mnie łupież, więc wolę nie ryzykować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy mi się w oczy nie rzucił :) To jakaś nowość jest? Lubię szampony Isana, muszę kiedyś go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa jestem czy mnie ten zapach by odpowiadał, może kiedyś wypróbuję ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wydaje się ciekawy. I ciekawe czy by mi zapach przypadł do gustu...

    OdpowiedzUsuń
  19. Kilka razy przechodząc obok półki z tą linią chciałam je wypróbować, ale jakoś nigdy się jeszcze nie skusiłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Też nie lubię szamponów takich perfumowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Isany miałam tylko żel do mycia ciała

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie kojarzę tego szamponu :) Ale Isana ma wiele dobrych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie miałam jeszcze szamponów z ISany,za to z odżywek byłam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jestem nadwrażliwa na zapachy, a ten akurat mi się podoba :) Do kompletu mam też odżywkę i w sumie jest jeszcze lepsza niż szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  25. O, nie znam tego produktu. Dobrze wiedzieć :) Szkoda, że już mam nadmiar produktów :P

    OdpowiedzUsuń
  26. mam taka odzywke do brązowych. jest najlepsza! Fajny blog! obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnią zastanawiałam się nad tą serią kosmetyków tylko do włosów brązowych. Jak zużyje zaległości to zagoszczą u mnie te kosmetyki.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie widziałam go nigdy w Rossmannie albo po prostu nie zrobił na mnie wrażenia i go nie pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam ochotę na odzywke i maskę nowej odsłony Isany :)

    OdpowiedzUsuń